פלילים

תושבי נתניה, מוזהרים: אישה מתחזה, מוציאה בשם תנועת ויצו, כספים במרמה

0
0

ויצו, מצרה על השימוש בשמה ובמוניטין שלה ומקווה, כי משטרת נתניה, תשים במהרה ידה על המתחזה כדי למנוע הונאת תושבים נוספים ◄ ויצו, מבקשת מציבור תושבי נתניה, שהמתחזה, הגיעה לביתם לפנות בהקדם לסניף ויצו בעיר’ בטלפון; 09-8823192 או למשטרת נתניה שרון.
תושבי נתניה, מוזהרים: אישה מתחזה, מוציאה בשם תנועת ויצו, כספים במרמה
תושבי נתניה, מוזהרים: אישה מתחזה, מוציאה בשם תנועת ויצו, כספים במרמה

תנועת ויצו, הגישה הבוקר (שני), תלונה במשטרת נתניה, נגד אישה המתחזה למתנדבת ויצו, ומוציאה במרמה כספים מתושבי העיר. האישה, שזהותה אינה ידועה, עוברת בין בתי התושבים מדלת לדלת ומתרימה כביכול לאירוע בר מצווה בכותל, שעורכת ויצו, לילדים מיעוטי יכולת. בימים האחרונים, התקבלו בויצו, תלונות מתושבי נתניה אשר מעידים כי המתחזה מעניקה ברכה כתובה מרב, תמורת כספי התרומות לכאורה ודורשת שהתרומה תעשה במזומן בלבד. המתחזה לא מציגה אמצעי זיהוי ולא מספקת קבלות עבור הכספים.

מבקשת להזהיר את תושבי העיר נתניה, מפני המתחזה ולהבהיר, כי התנועה אינה מגייסת תרומות באמצעות מתנדבים מדלת לדלת.

יודגש, כי גיוס הכספים של ויצו למען אוכלוסיות בסיכון ולטובת פרויקטים בתחומי החינוך והרווחה נעשים באמצעות ערבי התרמה או אירועים מיוחדים, המפורסמים לציבור הן באמצעי התקשורת, והן באמצעים נוספים, ובכל מקרה מעניקה ויצו קבלות, עליהן מוטבע לוגו התנועה, ומספר עמותה, בעבור כל תרומה.

לתנועת ויצו, תנועה ציונית בינלאומית א-מפלגתית ועצמאית כלכלית – של נשים מתנדבות, ניתן לתרום גם דרך אתר האינטרנט שלה; ויצו – אך כאמור, אינה מתרימה בבתי תושבים.

ויצו, מצרה על השימוש בשמה ובמוניטין שלה ומקווה, כי משטרת נתניה, תשים במהרה ידה על המתחזה, כדי למנוע הונאת תושבים נוספים.

ויצו, מבקשת מציבור תושבי נתניה, שהמתחזה, הגיעה לביתם לפנות בהקדם לסניף ויצו בעיר, בטלפון; 09-8823192 או למשטרת נתניה שרון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן