מוזיקה

הזמר טום ג’ונס (Tom Jones), ביטל קונצרט לאחר שחש ברע ואושפז בבי”ח במונאקו

0
0

הזמר הבריטי טום ג’ונס, בעל הקול המיוחד, דחה את הדיווחים בעיתונות הבריטית, כאילו הוא סובל מ’בעיות לב’ ◄ הזמר ג’ונס, הודה לכל מעריציו על ההבנה והתמיכה שלהם בו בשעה זו, ואמר, כי הוא מקווה לראות את האוהדים במונטה קרלו, שוב בקרוב.
הזמר טום ג’ונס (Tom Jones), ביטל קונצרט לאחר שחש ברע ואושפז בבי
הזמר טום ג’ונס (Tom Jones), ביטל קונצרט לאחר שחש ברע ואושפז בבי”ח במונאקו

הזמר האנגלי טום ג’ונס (Tom Jones), בן ה-71, שחש ברע אתמול (ראשון), ביטל מופע שעמד להתקיים בעיר, ואושפז בבית חולים ב’מונאקו’, לאחר שלטענתו בהודעה שפרסם באתר האינטרנט הרשמי שלו הוא סבל רק מ”התייבשות חמורה”, זאת לאחר שעמד לסיים בימים הקרובים שלושה חודשי מופעים בעיצומו של חום הקיץ.

דובר בית החולים ע”ש הנסיכה גרייס במונקו, אמר, כי מר ג’ונס, אושפז בליל שבת, מצבו כעת טוב, לאחר שרופאיו הורו לו לבטל את הופעותיו עד להודעה חדשה. הזמר ג’ונס, דחה את הפרסומים כאילו הוא סובל מ’בעיות לב’, כפי שדווח בעיתונות הבריטית.

ג’ונס, זמר מוזיקת פופ, מוזיקת נשמה ורית’ם אנד בלוז, בעל הקול המיוחד, הוסיף וכתב, כי מבקש את סליחת הקהל על גרימת האכזבה, ואי הנוחות לכל מי שהיה אמור להגיע לקונצרט שלו אמש (א’).

הזמר טום ג’ונס, סיכם את הודעתו בכך שהוא מודה לכל מעריציו על ההבנה והתמיכה שלהם בו בשעה זו, ואמר, כי הוא מקווה, ומקווה לראות את מעריציו במונטה קרלו, שוב בקרוב.

ג’ונס, נולד בויילס, הממלכה המאוחדת לתומאס וודוורד ופרדה ג’ונס, והחל לשיר מגיל צעיר בכינוסים משפחתיים, חתונות ובמקהלת בית הספר. למשך תקופה של שנה היה מרותק למיטתו בשל מחלת שחפת, וכל שהיה מסוגל לעשות היה לצייר ולהאזין למוזיקה. כשהיה בגיל 17, התחתן ג’ונס עם לינדה טרנצ’רד במרץ 1957, לה הוא עדיין נשוי, ונולד לו בן בשם מארק. הזמר ג’ונס עזב את לימודיו והחל לעבוד בעבודות מזדמנות.

שמו של ג’ונס, התפרסם באמצע שנות השישים, הרבה בזכות השתתפותו בהופעה חיה שהדגישה את מראהו הראוותני כיאה לתקופה האדוארדית שהייתה פופולרית בזמנו, וג’ונס, נמנה בין מעריציה. בשנת 1963 הוא נהיה לסולנה של להקת רוק מקומית, “טומי סקוט והסנאטורים”.

לאחר שהלהקה ניסתה להשיג מספר חוזי הקלטות ללא הועיל, הסינגל “It’s Not Unusual” הפך ללהיט ובזכותו נמכרו שיריהם לחברות התקליטים “טאואר רקורדס” בארצות הברית ו”קולומביה רקורדס” בבריטניה. ההרכב המשיך בהופעותיו במועדונים בדרום ויילס. המנהל האישי גורדון מילס שם את עינו על ג’ונס, ולקח אותו תחת חסותו לעיר לונדון.

הוא שינה את שמו של הזמר הצעיר לטום ג’ונס, בהתבסס על סרט קולנוע מצליח שיצא באותה עת על פי ספרו של הנרי פילדינג, קורות טום ג’ונס.

על תרומתו לתעשיית הבידור בארה”ב, זכה ג’ונס לכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. הוענק לו תואר מסדר האימפריה הבריטית בשנת 1999, כמו גם תואר אצילות על ידי המלכה אליזבת’ בארמון בקינגהאם ב-29 במרץ 2006.

ביולי 2007, הופיע ג’ונס, יחד עם גיטריסט להקת ארוסמית’ – ג’ו פרי וזמרת מוזיקת הנשמה הבריטית ג’וס סטון באצטדיון ומבלי בקונצרט לזכרה של הנסיכה דיאנה.

פרטים נוספים על הזמר טום ג’ונס.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן