פלילים

פרשת מרגלית צנעני: הוגשה הצהרת תובע, והוארך מעצרה של הזמרת עד ה-29 באוגוסט

0
0

השופטת איטה נחמן; יש ראיות בתיק של מרגלית צנעני, ולכן יש מקום להיעתר לבקשת המשטרה לאור הצהרת תובע, יש גם מקום להגשת בקשה למעצר עד תום ההליכים ◄ מעצרו של העבריין שלום דומראני, שנעצר אתמול בחשד לסחיטה ואיומים על האמרגן אסף אטדגי, הוארך ב-4 ימים.
פרשת מרגלית צנעני: הוגשה הצהרת תובע, והוארך מעצרה של הזמרת עד ה-29 באוגוסט
פרשת מרגלית צנעני: הוגשה הצהרת תובע, והוארך מעצרה של הזמרת עד ה-29 באוגוסט

בית משפט השלום בעיר ראשון לציון, נעתר לבקשת המשטרה, במסגרת של ’הצהרת תובע’, והאריך היום בצהריים (חמישי) את מעצרה של מרגלית (מרגול) צנעני, בעוד בחמישה ימים עד ה-29 באוגוסט. כב’ השופטת איטה נחמן, אמרה, כי יש ראיות בתיק, ולכן, יש מקום להיעתר לבקשת המשטרה. לדעת השופטת יש גם מקום להגשת בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הזמרת המסתבכת.

גם מעצרו של העבריין שלום דומראני, המוגדר על ידי משטרת ישראל כראש ארגון פשיעה ארצי‏ שמרכזו בדרום הארץ, ונחשב יעד מרכזי של משטרת ישראל, שנעצר אתמול (ד’) בחשד לסחיטה ואיומים על האמרגן אסף אטדגי, במסגרת חקירת החשדות נגד הזמרת מרגול, הוארך ב-4 ימים, בהחלטתה קבעה, השופטת, כי השתכנעה, שיש יסוד סביר, לחשד, כי דומראני, מעורב בעבירות המיוחסות לו, ויש לאפשר את המשך חקירתו.

דומראני, הנסער, הוצא לזמן קצר מאולם ביהמ”ש, לאחר שהפריע לדיון. בקשתו, כי השופטת, תפסול את עצמה מלדון בעניינו – נדחתה; “אין לי היכרות עם החשוד, ואין בליבי דבר עליו”, אמרה השופטת נחמן.

המשטרה, הודיעה היום בית משפט השלום בעיר ראשל”צ, על כוונתה להגיש נגד הזמרת מרגול, ואחרים בפרשה, כתב אישום בגין עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים – עבירה שהעונש המרבי עליה עומד על 7 שנות מאסר.

◄ ראש צוות החקירה: “אני לא מאחל לאיש להיסחט כך, אנחנו יודעים הכל – הסוחטים קיבלו ממרגול, הוראות בפועל”

בדיון בבית משפט השלום בעיר ראשל”צ, נראתה הזמרת צנעני, עייפה סחוטה ומתוחה. היא הסירה את משקפי השמש שהסתירו את עיניה, בכל הדיונים, לראשונה, והתייעצה עם לקוחותיה לנוכח הטענות על שיחותיה שהוקלטו, ותומללו שהעלה נציג המשטרה, בבקשה להארכת מעצרה.

ראש צוות החקירה, ניצב-משנה אלון גרוסמן: אני לא מאחל לאיש להיסחט כך

פרקליטיה, העורך דין ששי גז, דחה את טענות המשטרה, ואמר, כי צנעני, אמרה בשיחותיה, כי לא רצתה לאיים, והבהירה, כי אינה חפצה שיאונה לאמרגנה אטדגי, כל רע.

ראש צוות החקירה, ניצב-משנה אלון גרוסמן, אמר במהלך דבריו בדיון על הארכת המעצרים, כי החקירה בעניינו של מיכאל חזן, הסתיימה, אולם יש עצורים נוספים בשל התפתחויות בחקירה.

על פי ההקלטות, המפיק יוסי בן דוד, הוא האדם שדרכו עברו המסרים לעבריינים, וכי הזמרת צנעני, הוקלטה בשיחות רבות איתו כשהיא מעבירה לו הוראות לאותם עבריינים שסחטו את אטדגי.

נצ”מ גרוסמן, גילה במהלך דבריו כל החשודים מחזקים את הראיות לכך שצנעני, אכן סחטה; “מחומר החקירה ומעדויות הקורבן, יש עדויות של המתלונן הקורבן, עולה בפירוש מסכת הסחיטה, אולי הוא לא כינה זאת “סחיטה”, אך הדברים שהוא מתאר עונים על הגדרת החוק לסחיטה באיומים. לא היה לאמרגן אטדגי, מושג, כי מרגול, עומדת מאחורי הסחיטה”.

נצ”מ גרוסמן, אמר, כי; “צנעני, סחטה יחד עם אחרים באיומים את אמרגנה אסף אטדגי. הסחיטה הזו, נמשכה לאורך זמן כאשר היא זו שניהלה את הסחיטה עם אותם עבריינים, היא זו שהעלתה את רמת הסחיטה. אינני מאחל לאיש כאלה איומים, רק מי שנסחט יודע איך הדברים משפיעים עליו”.

עו”ד ששי גז, אחד מעורכי הדין, המייצגים את צנעני, שאל את המשטרה; “האם זה נכון שהיא הוקלטה כמי שאומרת למפיק יוסי בן דוד; “אני רוצה שתדבר אליו כמו בן אדם, שחלילה וחס לא תאיים עליו?”. נציג המשטרה, ענה כי; “צנעני, לעתים הורתה על איומים, ולעתים הורתה להפסיקם…”.

הזמרת מרגלית צנעני,אמר נציג המשטרה; “שלטה על גובה הלהבות של הסחיטה שנמשכה במשך חודשים. יש לנו ראיות, כי לאורך כל הדרך, היו איומים וסחיטה. היו הקלטות שבהם היא אמרה; “אני לא רוצה שהיו איומים”. היא רצתה את הסחיטה והיא רצתה את האיומים על האמרגן אטדגי”.

עו”ד ששי גז, מרגול, אמרה: “אני רוצה שתדבר אליו כמו בן אדם, שחלילה וחס לא תאיים עליו”

“עם הגשת כתב האישום (כנראה ביום שני הבא – מ.נ), יתבררו כל הטענות. “אנו יודעים בדיוק מה צנעני, אמורה הייתה לקבל. אנו יודעים באיזה אופן, באיזה תאריך העלתה את רמת האיום והסחיטה ומתי הורידה וכלפי מי. בכתב האישום הדברים, יופיעו עם תאריכים…

לאורך כל השיחות היא הבהירה להם איך לאיים ואחר כך אמרה להם; חבר’ה מספיק, הוא מבין”. מבחינתנו, החקירה הסתיימה, העברנו את כל חומרי החקירה לפרקליטות המדינה”. סיכם נצ”מ גרוסמן.

בדיון בבית משפט השלום בעיר ראשל”צ, נראתה הזמרת צנעני, עייפה, סחוטה, ומתוחה. היא הסירה את משקפי השמש שהסתירו בכל הדיונים לראשונה והתייעצה עם לקוחותיה לנוכח הטענות על שיחותיה שהוקלטו, ותומללו שהעלה נציג המשטרה, בבקשה להארכת מעצרה.

בני משפחתה, נסערו למשמע, החלטת בית המשפט בעקבות הארכת מעצרה. מורדי לביא, בן זוגה לשעבר ואבי בנה אסף, של הזמרת מרגול, אמר; “בית המשפט, קבע כבר מראש את ההחלטה, וכי כל השאר הוא הצגה לתקשורת”.

המשטרה, עצרה, את הזמרת מרגלית צנעני, בחשד, כי לכאורה, כי סחטה את האמרגן אטדגי, שלטענתה היה חייב לה תמלוגים על הופעותיו של הזמר הצעיר עומר אדם, אותו מייצג אטדגי. הזמרת הייתה שותפה לייצוגו של אדם. לפי החשד, היא שלחה עבריינים מארגון הפשיעה של עמיר מולנר לסחוט את אטדגי לאחר שלא שילם לה את התמלוגים מהופעותיו, ועמדה בקשר עם גורמים עבריינים נוספים, בהם גם העבריין דומרני, אשר מעצרו הוארך היום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן