פלילים

מרגלית צנעני: מעצרה של הזמרת, הוארך בארבעה ימים נוספים עד יום חמישי

0
0

נציג המשטרה; “יש צורך פעולות שעדיין לא נעשו, מאחר ומדובר ב-4 מעורבים בפרשה, הפעולות מחייבות הישארותה של החשודה (הזמרת מרגול), במעצר, כי אם לא, החקירה תסוכל ועלול להיות שיבוש” ◄ הזמרת מרגלית צנעני, צירפה לצוות ההגנה שלה את עו”ד ששי גז; הזמרת צנעני היא אישה קטנה ואומללה…”.
מרגלית צנעני: מעצרה של הזמרת, הוארך בארבעה ימים נוספים עד יום חמישי
מרגלית צנעני: מעצרה של הזמרת, הוארך בארבעה ימים נוספים עד יום חמישי

מעצרה של הזמרת מרגלית צנעני, הנמצאת מזה 6 ימים במעצר בחשד לקשירת קשר לפשע וסחיטה באיומים, במסגרת תיק “בין השורות”, הוארך בפעם השנייה, היום (שני), על ידי בית משפט השלום בעיר ראשון לציון, ובכך נענה לבקשת המשטרה להמשיך החקירה בחדר החקירות.

כב’ השופטת איטה נחמן, אמרה, כי; “לחשודה, מיוחסות עבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע ואיומים, בהתחשב בחומר החקירה שהונח בפניי, ובחומרים סודיים מדיונים קודמים גם בקשר לחשודים אחרים”.

כב’ השופטת נחמן, הוסיפה וקבעה, כי; “נחה דעתי, כי החשודה, מעורבת בעבירות המיוחסות, קיים יסוד לחשד, כי שחרורה, יביא לשיבוש הליכים, וכי לא ניתן יהיה לקיים פעולות החקירה כשצנעני, מצויה בחלופת מעצר, ונכון לאפשר את המשך החקירה, הנמצאת בעיצומה, כשהחשודה מצויה במעצר, וכי נדרשות מספר רב של פעולות להשלמתה”.

הזמרת מרגלית (מרגול) צנעני, כזכור, נעצרה, כחשודה, לכאורה, כי סחטה באיומים את אמרגנה אסף אטדגי, אמרגנו של הזמר עומר אדם, שהיה מתמודד לשעבר ב”כוכב נולד” והזמרת-שופטת בתוכנית צנעני, הייתה שותפה לייצוגו.

לטענת המשטרה, עולה חשד, לכאורה, שמרגול, פנתה לעבריינים מארגון הפשיעה של עמיר מולנר, כדי לגבות מהאמרגן אטדגי, שהיה בעבר גם אמרגן שלה, כספים שלטענתה הוא חייב לה, הוא הוזמן לבוררות בעולם התחתון, שבה נפסק, כי עליו לשלם לזמרת את הכסף.

בדיון על ערעור הארכת מעצרה, בתיק הפרשה המכונה; “בין השורות”, טען נציג המשטרה, החוקר אברהם אחרק, במהלך הדיון, כי; “חלה התפתחות ניכרת בחקירה, כך עולה מדו”ח סודי חדש, המגולל ההתפתחות הניכרת בפרשת “בין השורות”, מאז פתיחת החקירה”.

נציג המשטרה, גילה בבית המשפט, כי; “הסחיטה של אסף אטדגי הייתה ממושכת לאורך מספר חודשים, יש לנו ראיות טובות מבוססות אנחנו צריכים להשביחן, ולכן, יש צורך פעולות שעדיין לא נעשו, מאחר ומדובר ב-4 מעורבים בפרשה, הפעולות מחייבות הישארותה של החשודה (הזמרת מרגול), במעצר, כי אם לא, החקירה תסוכל ועלול להיות שיבוש”.

החוקר פקד אחרק, הוסיף, וציין, כי; “בידי המשטרה ראיות מבוססות שהן לא רק פרי של מה שהתחלנו בטרם החקירה הגלויה”.

כב’ השופטת איטה נחמן; “אין אנשים קטנים, ואין עבריינות קטנה… ”

לדברי הסנגור עו”ד חצרוני, התנגד להארכת המעצר; “חוקרי המשטרה, לחצו, וצעקו עליה בחקירה, אמש. צנעני, היא נכס תרבותי, זו הפעם הראשונה שהיא עצורה וראתה תחנת משטרה מבפנים. זו השפלה עצומה, משך שבוע ימים, פרסומים בעיתונות (בעניין זה פנה ח”כ נחמן שי (קדימה) לשר לביטחון פנים, ח”כ יצחק אהרונוביץ’, בבקשה לחקור ולהבהיר את הנהלים הקשורים בהעברת תמונת המעצר של אדם חשוד בפלילים. זאת, לאור פרסום תמונתה של הזמרת מרגלית צנעני ותחתיה מספר האסיר שלה אתמול בבוקר (א’) בעיתון “ידיעות אחרונות”). אשר נועדו לשבור את רוחה. צוות החקירה, מנסה לשבור אותה, מכה על השולחן ואומר לה שוב ושוב, כי אין לך ערוץ 2, אין לך ערוץ 24, לא “קשת” ולא “רשת””.

◄ אין אנשים קטנים ואין עבריינים קטנים

הזמרת מרגלית צנעני, צירפה היום לצוות ההגנה שלה את עו”ד ששי גז, מומחה בייצוג תיקי רצח; גרימת מוות ברשלנות; עבירות סמים; עבירות מין; עבירות מרמה; עבירות רכוש ועבירות צווארון לבן.

עורך הדין ששי גז, טען, בדיון, כי; “המשטרה, מנסה להשפיל את הזמרת צנעני, שהיא אישה קטנה ואומללה… האם נכון שהבוררות אינה חלק מהעבירה, בבוררות אין שום עבירה, אטדגי (האמרגן) הוא זה שבחר את הבוררות, מה הסחיטה וממי היא ביקשה? לא מדובר בחשד לסחיטה באיומים שלא הגיעה לידי אלימות”.

נציג המשטרה, פקד אברהם אחרק, אישר, כי חקירתה של הזמרת נערכה מ-11:00 בבוקר עד סמוך לשעה 22:00 בלילה, זאת מכיוון שיש חומר חקירה רב.

פקד אחרק, הגיב על הדברים של הסנגורים, וטען, כי; “מיוחסות לצנעני, חשדות על עבירות שבצידן עד 7 שנות מאסר, היא אינה אישה קטנה ומסכנה. מדובר על מעשה מתמשך שלא היה נגמר, לולא ביצענו את המעצר. אני רוצה לקוות שעצרנו את הלהבות לפני שריפת האובייקט”.

השופטת איטה נחמן, השיבה, על טענות עוה”ד ששי גז, כי סקרה אות אות, והעובדות מגובות במסמכים ובראיות שהוגשו לה; “אין אנשים קטנים, ואין עבריינות קטנה… “.

יואב צפיר, במאי התוכנית “כוכב נולד”, הגיע לבית משפט, אמר, כי אינו חוקר או שופט את צנעני, והגיע כדי לחזק את רוחה של הזמרת.

צפיר, סירב להשיב אם הוא מעודכן בדבר חשדות, לכאורה, של הטיית תוצאות בתוכניתו הפופולרית.

אסף, בנה של צנעני, יישאר במעצר לפחות עד יום חמישי, עם עוד שני חשודים בפרשה כזכור, בסוף השבוע, הודה האמרגן יוסי בן דוד, במקצת החשדות נגדו, וכי תיווך, לכאורה, בין הזמרת ובין אנשיו של העבריין עמיר מולנר, ונשלח אל מעצר בית.

הזמרת מרגלית צנעני, שנעצרה בחשד לסחיטה באיומים, הודיעה, כי מעתה לא תשתף פעולה עם חוקריה והיא מסרבת מעתה לענות לשאלות חוקרי היחידה הארצית לחקירת פשעים חמורים, אשר החזירו אותה אמש (ב’) לכלא נווה תרצה.

המשטרה הודיעה אמש (שני), כי בעקבות הדלפת תמונותיה של העצורה מרגלית צנעני מתוך מחשב שירות בתי הסוהר, אל העיתון “ידיעות אחרנות”, יועבר הטיפול בחקירת המקרה לידי אגף החקירות במשטרה.

שירות בתי הסוהר, מתייחס לאירוע בחומרה רבה, ומצר על הפגיעה בכבוד האדם וצנעת הפרט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן