צער בעלי חיים

הגרנד קניון בעיר חיפה, יקיים השבוע 24- 25 באוגוסט, יריד ענק למען בעלי החיים

0
0

ישראל סביון, מנכ”ל גרנד קניון, חיפה; “מדובר ביריד למען בעלי החיים, בין התאריכים; 24- 25 באוגוסט, שנועד לקדם את נושא זכויות בעלי החיים ורווחתם, בעיר חיפה. הגרנד קניון, מזמין את כל אוהבי בעה”ח, באשר הם להתרשם מהיריד, להשתתף במגוון הרחב של הפעילויות והאטרקציות שהוא מציע’ ולתרום למען החיות בישראל ורווחתן”.
הגרנד קניון בעיר חיפה, יקיים השבוע 24- 25 באוגוסט, יריד ענק למען בעלי החיים
הגרנד קניון בעיר חיפה, יקיים השבוע 24- 25 באוגוסט, יריד ענק למען בעלי החיים

הגרנד קניון בעיר חיפה, יקיים בין התאריכים; 24- 25 באוגוסט, יריד ענק למען זכויות בעלי החיים בישראל. היריד, בתמיכתם של ארגונים ועמותות למען בע”ח, בשיתוף “תנו לחיות לחיות חיפה”, “ארגון חובבי החתולים” ו”צער בעלי חיים”.

הארגונים והעמותות למען בע”ח, בשיתוף גרנד קניון חיפה, יעניקו מגוון רחב של שירותים לבע”ח ובעליהם, ויכלול מפגשים מרתקים עם הומיאופתיים, וטרינרים ומאלפי בע”ח, דוכנים מיוחדים לאימוץ בע”ח במקום, דוכנים לגיוס כספים ותרומות למכלאות בהם שוהים בע”ח, פעילויות חווייתיות והסברתיות, מבצעים מיוחדים על ספרי בע”ח, אביזרי בע”ח וצעצועים בדמויות בע”ח והדרכות של מאלפי כלבים מקצועיים.

גרנד קניון, יקיים את יריד בעלי החיים הגדול. היריד, שייערך בין התאריכים; 24-25 באוגוסט, יציג מגוון רחב של פעילויות הסברה, אטרקציות, גאדג’טים מיוחדים המיועדים לבע”ח ובעליהם.

בין השעות 10.00 בבוקר ועד 22.00, יוכלו לקוחות הגרנד קניון ליהנות מהפנינג ענק הכולל; מפגשים מרתקים וחווייתיים עם הומיאופתיים לבע”ח, יועצים להתנהגות חתולים, אביזרים וגימיקים מיוחדים לבע”ח, מבצעים מיוחדים על ספרים בנושא; בע”ח, ספרי כלבים, מאלפי כלבים, וטרינרים, הדרכות לריפוי באמצעות בע”ח, שעת סיפור, בנושא; בע”ח, הטבות ומבצעים על צעצועים בדמויות של בע”ח, ועוד.

בנוסף, יתקיימו מופעי אילוף ב-24.8 בשעה 17.30, וב-25.8 בשעה 17.00, בקומה השלישית אגף החנויות החדש.

לדברי ישראל סביון, מנכ”ל הגרנד קניון, חיפה; “מדובר בצעד שנועד לקדם את נושא זכויות בעלי החיים, בעיר חיפה, ורווחתם. הגרנד קניון, מזמין את כל אוהבי בעה”ח, באשר הם להתרשם מהיריד, להשתתף במגוון הרחב של הפעילויות והאטרקציות שהוא מציע’ ולתרום למען החיות בישראל ורווחתן”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן