פלילים

פרשת הזמרת מרגלית צנעני, מסתעפת: בימ”ש המחוזי, אישר המשך מעצרה לעוד 6 ימים

0
0

בימ”ש השלום בראשל”צ; קבע בצהרים, כי הזמרת מרגלית (מרגול) צנעני, תישאר במעצר עוד 9 ימים, כך גם משך מעצרו של בנה אסף, שהתמוטט בבית המשפט ◄ החשד, צנעני, פנתה לעבריינים של ארגוני פשע נוספים בהם של שלום דומרני ◄ פרקליטה של הזמרת, עו”ד שחר חצרוני; “אף אחד לא חושב שהיא תשבש החקירה”.
פרשת הזמרת מרגלית צנעני, מסתעפת: בימ
פרשת הזמרת מרגלית צנעני, מסתעפת: בימ”ש המחוזי, אישר המשך מעצרה לעוד 6 ימים

פרשת הזמרת מרגלית צנעני, הולכת ומסתעפת: בית המשפט המחוזי בעיר פתח תקוה, קבע היום רביעי, אחה”צ, כי הזמרת מרגלית (מרגול) צנעני, תישאר במעצר עוד 6 ימים במקום תשעה ימים, כפי שקבע בצהרים בביהמ”ש בראשל”צ. כב’ השופטת רות לורך ; “אני מסכימה, כי קיימת תשתית ראייתית להוכחת החשדות נגד צנעני. אופי העבירות ומשך זמנם מעלה את מסוכנתה”.

בדיון על ערעור הארכת מעצרה, טען נציג המשטרה, אלון גרוסמן, במהלך הדיון, כי; “לאורך זמן ולא אגיד כמה זמן, תשובותיה של הזמרת מרגלית צנעני, בחקירה לא עלו בקנה אחד עם הראיות וזאת בלשון המעטה. היא פעלה בשיטת פעולה, ולכן, יש חשש שהיא מסוכנת ותשבש החקירה. לא בחנו את כמות ימי המעצר כי היא צנעני”.

הסנגור עו”ד חצרוני, ציין בערעור את שיתוף הפעולה המלא של הזמרת צנעני עם החוקרים, וטען, כי; “העבירה לכאורה היא נקודתית, סחיטתו באיומים של אמרגנה, כשיש להזכיר, כי השניים ניהלו מערכת יחסים עסקית וחברית עד ליום מעצרה אתמול. הם צולמו במוצ”ש האחרון, חבוקים בעצרת המחאה בעיר באר שבע, וברור שאין ביכולתה של צנעני או ברצונה לסכנו. אין בידי המשטרה ראיות לכך שהיא מתעתדת לשבש את החקירה”.

עו”ד חצרוני, קבל, והלין, כי המשך שהייתה של הזמרת במעצר, יביא לתביעות על ביטול הופעותיה, כפי שנקבעו לימים הקרובים. מנעו מאיתנו לתת בגדים מינימליים ותרופות, ולא נתנו לה להיוועץ עם עו”ד. היא שבורה ומרוסקת. בת 63 שקשה לה במעצר, ולא רק, כי היא מרגול”.

עם הגעתה לדיון בערעור על הארכת מעצרה, אמרה הזמרת צנעני, כי; “אני לא יכולה לדבר, אגיב כשהכול ייגמר”.

◄ פרשת “בין השורות”, הולכת ומסתעפת

פרשת “בין השורות”, בה מעורבת הזמרת מרגלית (מרגול) צנעני, החשודה בפנייה לאנשי ארגון הפשע של העבריין עמיר מולנר, כדי לגבות תמלוגים, ולסחוט את אסף אטדגי, אמרגנו של הזמר עומר אדם, וכן בקשירת קשר ובאיומים, הולכת ומסתעפת, לאחר שנודע היום (רביעי), כי מרגול, חשודה גם בפנייה לארגון פשע נוסף של העבריין שלום דומרני, המוגדר ע”י משטרת ישראל כראש ארגון פשיעה ארצי‏, שמרכזו בדרום הארץ, ונחשב יעד מרכזי של משטרה. נבדק אם פנתה לארגוני פשע נוספים.

במשטרה, קיבלו הבוקר בסיפוק את החלטת בית המשפט להאריך את מעצרו של המפיק יוסי בן דוד בחמישה ימים, ואת מעצרם של אנשי הארגון של מולנר – מיכאל חזן ועמיתו עופר עמר – הוארך בתשעה ימים. גם מעצרו של אסף, בנה של צנעני, שהתמוטט בבית המשפט הוארך ב-9 ימים.

בצהרים, הוארך מעצרה של מרגלית (מרגול) צנעני, הזמרת והשופטת של תוכנית הטלוויזיה “כוכב נולד” בבית משפט השלום בעיר ראשון-לציון בתשעה ימים, לאחר שכב’ השופטת שירלי דקל-נוה, השתכנעה מטיעוני נציג המשטרה, אשר טען, כי; “מדובר בפרשה עגומה של עירוב גורמים עבריינים בעולם הבידור… הבקשה להארכת המעצר, נובעת מחשש לשיבוש הליכי חקירה ומסוכנות (גם של הזמרת מרגול) לאדם ולחברה”.

ייאמר מיד, כי נחישות המשטרה להאריך בתיק זה את ימי המעצר מפתיעה משום שלחשודה צנעני אין כל עבר פלילי, ועפ”י המשטרה היא משתפת פעולה עם חוקריה – ייתכן, כי בידי המשטרה ראיות מוצקות בתיק שעדיין לא חשפה לציבור ובפני סנגוריה.

פרקליטה של צנעני, עורך דין שחר חצרוני; “החקירה הסתיימה. לא צריך אותה במעצר. אף אחד לא חושב שהיא תשבש החקירה”.

בסיום הדיון, החליטה וקבעה, כב’ השופטת דקל-נוה, כי; “קיים חשד סביר לכך, כי החשודה מעורבת בעבירות המיוחסות לה. יש לאפשר את המשך החקירה, כאשר החשודה נתונה במעצר, בהתחשב באופי פעולות החקירה, לא אוכל להיעתר לבא כוח החשודה, לאפשר חלופת מעצר. קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה”.

פרקליטה של מרגלית צנעני, עורך דין חצרוני, נזעק, מיד עם קבלת ההחלטה על המשך מעצרה של לקוחתו, ואמר, כי יערער בבית המשפט המחוזי; “בית המשפט, טעה”, הבהיר עו”ד חצרוני, הנרעש לא פחות ממרגול על ההחלטה. הדיון בערעור, מתקיים ממש ברגעים אלה.

אל הדיון בהארכת מעצרה, נכנסה הזמרת צנעני בת ה-62, חמושה במשקפי שמש. העיתונאי גל אוחובסקי, שותפה של צנעני, בהגשת תוכניתם ב”ערוץ 24″, נכח בדיון כדי לעודד את רוחה.

המשטרה, מתברר, קיימה חקירה סמויה זה מספר חודשים והיא חשפה במהלך הדיון, בבימ”ש, כי הציעה לזמרת לשתף פעולה נגד העבריינים, לאחר שאתמול, נחקרה 12 שעות ביחידה הכלכלית בעיר לוד בפרשה המכונה; “בין השורות”.

צנעני, הכחישה בתוקף, כי הפעילה עבריינים לגביית החוב. היא גם דחתה את הטענה, כאילו התערבה כשופטת בתוכנית הטלוויזיה “כוכב נולד”, לטובת המתמודד לירון רמתי, אשר הגיע עד לגמר.

במשטרה, רמזו, כי הפרשה היא רק בתחילתה, וכי דמויות מוכרות נוספות מענף המוזיקה ובידור, צפויים להיחקר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן