אופנה

מורן אטיאס, הדוגמנית והשחקנית נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של נעלי TOGO

0
0

תוביל את קמפיין רשת נעלי “TOGO”, בעונת סתיו – חורף 2012, עליו תשתכר בסכום של כ-120,000$ לשנה! ◄ נג’יבי, מנכ”ל רשת נעלי “TOGO”; “הרשת שלנו פונה לקהל יעד, הכולל את כלל הנשים בישראל, והבחירה בדוגמנית מורן אטיאס, נובעת מהאמונה, כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי”.
מורן אטיאס, הדוגמנית והשחקנית נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של נעלי TOGO
מורן אטיאס, הדוגמנית והשחקנית נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של נעלי TOGO

הדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס (Moran Atias), נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת נעלי “TOGO”, לקמפיין עונת סתיו-חורף 2012! אטיאס, תוביל את קמפיין הרשת בעונת סתיו – חורף 2012, עליו תשתכר בסכום של כ-$120,000 לשנה! הקמפיין החדש יעלה באמצעות משרד הפרסום FREDERICK, ויכלול קמפיין טלוויזיה שלטי חוצות, ומודעות בעיתונים.

מאיר נג’יבי, מנכ”ל רשת TOGO; “לאחר מסע חיפושים לא קצר, אני שמח לספר, כי בחרנו בשחקנית הבינלאומית מורן אטיאס להוביל את המותג לעונת החורף הקרובה. אין ספק, כי אטיאס, היא הצלחה בינלאומית, ומודל חיקוי לנשים ברחבי העולם, ואנו רואים בה אישה חזקה המשלבת בלוק שלה אופנתיות, נשיות, יחד עם הישגיות ועוצמה, ואידיאלית לשמש כפרזנטורית למותג שלנו”.

נג’יבי, מנכ”ל TOGO, מוסיף, כי; “הרשת שלנו, פונה לקהל יעד, הכולל את כלל הנשים בישראל, והבחירה בדוגמנית מורן אטיאס, נובעת מהאמונה, כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי”.

פרדריק בלסן, פרסומאי TOGO, אומר, כי; “מורן אטיאס, נבחרה כמובן בגלל המראה שלה אבל בעיקר בגלל האופי והגישה שהיא מייצגת ומשדרת. הקמפיין יהיה קמפיין מחוספס, עם אופי של “BAD GIRL”, ונגיעות של FETISH, ואין מושלמת לזה מאשר מורן. העונה נכניס את ערך ה-COOL ל’טוגו’”.

◄ מורן אטיאס

הדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס (Moran Atias), ביססה את מעמדה כשחקנית מצליחה ומוערכת בשנים האחרונות ושיחקה בתפקידים ראשיים בסדרות ובסרטים מצליחים לצד כוכבי קולנוע אגדיים, כגון; תפקיד ראשי בסדרה האמריקאית “Crash”, תפקיד ב- CSI, תפקידים שונים בסרטי קולנוע איטלקיים כמו כן, משחקת לצדו של ראסל קרואו בסרט “The next three days”.

מורן, גם פועלת רבות למען נפגעי הרעש בהאיטי בארגון APJ, ועד כה הצליחה לגייס מאות אלפי דולרים בשלושה אירועים שונים.

◄ נעלי TOGO

רשת נעלי “TOGO”, מונה כיום 70 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002, ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE ,FOR MONEY כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים, המונה למעלה מ-700 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים במיוחד, ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב.
קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה טוטאלית פעמיים בשנה, ובנוסף במהלך העונות עצמן מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות.

הקולקציה של נעלי “TOGO”, מעוצבת בקפידה ע”פ המגמות בשוק העולמי, כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו”ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם, ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו”ל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן