יופי נעים

ירין שחף, מגיש: “המראה הקסום” – הצעת איפור לט”ו באב

0
0

ותרו על התייפייפות מתוחכמת ופנו זמן לאהבה, שילוב הגוונים של ’ורוד פוקסיה’ עם ’ורוד עתיק’ יוצר תמהיל ייחודי המשדר נופך חושני וסקסי כאחד ◄ בלילה הכרחי לשמירה על גמישות העור וחיותו. העור מאבד הרבה מלחותו במהלך שעות היום, בין היתר בעקבות זעזועים שהוא עובר כגון: שינויי טמפרטורות, יובש, זיהום האויר וכדומה
ירין שחף, מגיש:
ירין שחף, מגיש: “המראה הקסום” – הצעת איפור לט”ו באב

עזבו אתכם מטרנדים, ותרו על התייפייפות מתוחכמת, ופנו זמן ל”אהבה”. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, מציע לקראת יום האהבה איפור רומנטי רך וענוג. שילוב הגוונים של ’ורוד פוקסיה’ עם ’ורוד עתיק’, יוצר תמהיל ייחודי, המשדר נופך חושני וסקסי כאחד. הריסים מאורכים במסקרה שחורה מלכדת. במרכז הלחיים נגיעות סומק קלות, והשפתיים בוהקות בוורוד בייבי.

♥ בסיס:

נקי את העור בחלב פנים או בסבון אנטיספטי. לאחר ניקוי יסודי של הפנים, יש למרוח קרם לחות המותאם לסוג העור: לעור שמן עד רגיל – קרם לחות על בסיס מים ולעור יבש – קרם לחות על בסיס שמן צמחי. כעת, ניתן למרוח מייק אפ , קרם הלחות מסייע למריחה קלה ונוחה של המייקאפ מבלי לחוש בתחושה של מסיכה.

♥ עיניים:

על מנת לקבע את הצללית, מרחי מייק-אפ על אזור העפעף עד לגבה. בעזרת מברשת מתאימה הניחי על העפעף צללית בגוון וורוד פוקסיה. לאחר מכן, מרוחים צללית בגוון טבעי, ולצידה צללית בצבע וורוד עתיק עד עצם הגבה.

את קו הריסים העליון והתחתון, מדגישים באמצעות עיפרון שחור, ומקבעים בעזרת צללית שחורה .

♥ סומק:

נשים רבות מחפשות סומק שיעניק לפניהן מראה שזוף מבלי לרבוץ שעות נוספות בשמש. כמעט לכל חברת קוסמטיקה ישנו סומק הנקרא BRONZER, ותפקידו להעניק מראה שזוף לפנים. בדרך-כלל סומק זה מבריק, ויכול להתאים גם לערב.

שילוב הגוונים של ’ורוד פוקסיה’ עם ’ורוד עתיק’ משדר נופך חושני וסקסי

ניתן לפזר אותו כסומק רגיל באזור עצמות הלחיים אך גם על כל הפנים. בעלות עור יבש יעדיפו ברונזר בעל מרקם קרם.

♥ שפתיים:

כדי לקבע את השפתון לאורך זמן, מורחים על השפתיים משחת לחות מרגיעה ומעליה מעט אבקת פודרה. רק אחר כך, מושחים את השפתיים בליפסטיק בגוון ורדרד.

♥ הסרת האיפור:

יש להקפיד ולהסיר את האיפור לפני השינה. גם אם לא התאפרת, במשך היום העור סופח לכלוך ויש להסירו לפני השינה. השתמשו במסיר איפור תואם לעור. את איזור העיניים, יש לנקות בתכשיר ניקוי היפואלרגני, המותאם להסרת איפור עיניים באיזור העדין ביותר.

לאחר הסרת האיפור במלואו, יש למרוח קרם לחות בעלות העור היבש השתמשו בקרם לילה עשיר. קרם הלחות בלילה הכרחי לשמירה על גמישות העור וחיותו.

העור מאבד הרבה מלחותו במהלך שעות היום, בין היתר בעקבות זעזועים שהוא עובר כגון: שינויי טמפרטורות, יובש, זיהום האויר וכדומה. לכן, חשוב מאוד להחזיר לעור את הלחות הדרושה לו.

♥ חג האהבה, שמח.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן