אופנה

חברת ml, משיקה מותג ראשון מסוגו בישראל, בשם: mlly, לצעירות מלאות

0
0

אבי מלכה, בעלים ויו”ר של חברת ml; “בשנת 91, הביאה החברה את בשורת המידות הגדולות – לנשים בישראל, ופתחה את רשת מתאים לי, בשנת 2006, פתחה החברה את רשת ml men, ובשנת 2011 משיקה החברה מותג mlLY לצעירות במידות 42-50 ◄ ההשקעה בהשקת המותג החדש בישראל של mlLY, נאמדת בכ-3.5 מיליון ₪
חברת ml, משיקה מותג ראשון מסוגו בישראל, בשם: mlly, לצעירות מלאות
חברת ml, משיקה מותג ראשון מסוגו בישראל, בשם: mlly, לצעירות מלאות

רשת אופנת ml, מקבוצת ריטייל ישראל, משיקה בימים אלה, מותג חדש לצעירות, תחת השם; mlLY. מדובר במותג המיועד לצעירות, במידות; 42 – 50, הראשון והיחיד בישראל בתחומו.

המותג החדש, הינו תוצר עבודה משותפת של הבלוגרית, העיתונאית ומנהלת הקריאטיב של חברת ml, הגב’ יעל רגב, בשיתוף מעצבת המותג יפעת שגב, ו-אסתי ברוך – המעצבת הראשית של החברה.

המותג החדש, מיועד לצעירות בגילאי ה-20, ומתאפיין בעיצובים עדכניים, צעירים, צבעוניים, טרנדיים במיוחד, המתורגמים לגזרות חדשות שלא נראו בעבר במסגרת הרפרטואר הסטנדרטי לנשים מלאות, בישראל.

לדברי אבי מלכה, בעלים ויו”ר של חברת ml; “כקבוצת אופנה דינמית, שחרטה על דגלה להתחדש ולהתעדכן במגמות האופנה הבינלאומיות, ולחדד את חווית הקנייה של הצרכן הישראלי, בהשקה זו, נביא את הבשורה ל’שוק האופנה’ בארץ, במסגרתה מבשרת הקבוצה זו הפעם השלישית על פריצת דרך משמעותית בענף שכה קשה לחדש בו ולשנות את פני השוק.

מלכה, מוסיף ומזכיר, כי; “בשנת 91, הבאנו את בשורת “אופנת המידות הגדולות” לנשים בישראל, עם פתיחת רשת “מתאים לי”, בשנת 2006, פתחנו לראשונה, רשת לגברים החל ממידות 40, תחת רשת ’ml men’, והיום אנו שמחים לבשר על מותג חדש לצעירות מלאות תחת השם; mlLY.

עוד מוסיף, מלכה, כי; “למרות ההיצע הרחב בתחום ההלבשה בישראל, זיהינו וואקום בתחום האופנה לצעירות במידות 40-54. חברות האופנה, מבקשות לתת מענה אופנתי לפלח שוק של צעירות שעונות על אידיאל הרזון הקיצוני.

לדברי אבי מלכה; “במרבית רשתות האופנה בישראל, ניתן למצוא פריטי אופנה במידות 34-40, רק מי שחורגת מעט מסטנדרט זה, נאלצת לאלתר לעצמה שילובים של מכנס סטרץ’, וטוניקות או לרכוש בגדים ממעצבות אופנה, המציעות טווח רחב יותר של מידות”.

אבי מלכה: המותג החדש mlLY, שם דגש על מחירים הוגנים לצרכן

מסקר מקיף שערכה החברה על שוק האופנה בישראל, עולה, כי מדובר בכ-300 אלף צעירות, בנות 18 עד גיל 28 המשתייכות למידות 40-54. צעירות אלה, רוכשות בממוצע כ-18 פריטים בעונה, המסתכמים בסכום הנאמד בכ-2,000 ₪ בעונה.

לדברי יו”ר של חברת ml מר מלכה; מדובר בקהילה תוססת ומאתגרת שחיה ונושמת אופנה, אך לא זכתה עד כה למענה הולם בעולם הקמעונאות בישראל.

בשלב הראשון תפתח ml, עשרים (20) מתחמים של המותג החדש בסניפי הדגל של הרשת. הכוונה היא להרחיבן ולפתוח עוד מתחמי mlLY עד סוף שנת 2012, בכל סניפי ml.

הפריטים של המותג החדש יוצרו במפעלים בישראל, הנמצאים בבעלות הקבוצה, דבר שיאפשר למותג החדש להתאים את הקולקציות במהירות ולעדכן טרנדים חדשים שנכנסים לשוק.

לדברי מלכה; “הייצור המקומי, יאפשר לנו הכנסת קולקציות חדשות מדי יום עם מגוון רחב ועשיר המבוסס על עקרונות “האופנה הזמינה”. כמו כן, הפריטים יתומחרו במחירים השווים לכל נפש, ויהיו זולים ממותג האם ml.

לדוגמא; שמלות החל מ-159.9 ש”ח, חולצות טישרט החל מ-99.9 ₪, מכנסיים החל מ-149.90 ₪, חצאיות החל מ-149.90 ₪, וג’קטים החל מ-199.9 ₪.

יו”ר של חברת ml, מציין, כי; “המותג החדש, שם דגש על מחירים הוגנים לצרכן, Value For Money, מדובר במותג באיכות גבוהה, מוצר עדכני ומחיר אטרקטיבי”.

שמלה של mlLY במחיר 229.9 ₪

לפי הערכת קבוצת ’ריטייל ישראל’, המותג החדש, יביא למכירות של כ-20 מיליון ₪ בשנת הפעילות הראשונה.

לרגל השקת המותג החדש תשקיע החברה כ – 3.5 מיליון ₪. הפרזנטורית שנבחרה להוביל את הקמפיין של ’mlLY’ היא; תמרה אהרוני (23), בתו של השף ישראל אהרוני.

לדברי יו”ר של חברת ml מר אבי מלכה; “הפרזנטורית הצעירה תמרה, מייצגת את “הפשניסטיות” מובילות דעה בתחום האופנה והלייף סטייל, הנחשבות כעדכניות ועכשוויות ואלה הם ערכי המותג החדש”.

קבוצת ריטייל ישראל, נמצאת בבעלותו של איש העסקים אבי מלכה. הקבוצה מפעילה 3 רשתות אופנה בישראל; רשת ml, המונה כיום 97 סניפים ברחבי הארץ, רשת ג’אמפ שנרכשה ע”י קבוצת המשביר לצרכן, ומונה 50 סניפים, וכן מפעילה את רשת האופנה לצעירות מאמ’ז, המונה 8 סניפים.

20 הסניפים בהם יפתחו פינות מכירה של המותג mlLY הם; קריון, גרנד קניון חיפה, קניון השרון, ביג גנדן נתניה, קניון שבעת הכוכבים, הקניון הגדול פתח תקווה, קניון ארנה, קניון איילון, קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, קניון גבעתיים, רחובות, באר שבע, קניון מלחה, אילת, קניון רננים רעננה, קנין הזהב, חולון, בת ים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן