תוכנה | חומרה

ח.י, יבואנית LG בישראל, משווקת עכבר מחשב שהופך בלחיצת כפתור לסורק נייד ומהיר

0
0

מדובר בעכבר “ירוק”, שאינו מצריך חיבור לחשמל ובעל צריכת אנרגיה מינימאלית ◄ משה דניאלי, מנהל מוצר IT בקבוצת ח.י; “LG כמובילה טכנולוגית, ממשיכה לפתח מוצרים חדשניים העוזרים ביצירת סביבת עבודה יעילה וניידות אופטימאלית. בפיתוח העכבר הסורק, LG, מאפשרת למגוון רחב של אנשים ליהנות מסריקת מסמכים בצורה פשוטה, יעילה ומהירה”.
ח.י, יבואנית LG בישראל, משווקת עכבר מחשב שהופך בלחיצת כפתור לסורק נייד ומהיר
ח.י, יבואנית LG בישראל, משווקת עכבר מחשב שהופך בלחיצת כפתור לסורק נייד ומהיר

קבוצת ח.י., יבואנית LG בישראל, משיקה לראשונה; עכבר מחשב, אשר הופך בלחיצת כפתור אחת לסורק מהיר, איכותי, בעל ניידות מושלמת. העכבר של LG מדגם LSM-100, הינו הראשון מסוגו בעולם אשר משלב יכולות של עכבר מחשב פשוט עם סורק נייד. פעולת הסריקה נעשית ע”י גרירת העכבר מעל המסמך הרצוי ובאמצעות מצלמה מובנית הקיימת בתחתית העכבר. המסמך נראה במהלך הסריקה על גבי מסך המחשב.

העכבר, מגיע עם תוכנת OCR) Optical Character Recognition) – תוכנה הממירה טקסטים למסמכי PDF, Word ו- Excel ב- 126 שפות שונות, כולל בשפה ’עברית’, ולאחר מכן, מאפשרת לבצע עריכה חופשית של המסמך. כמו כן, ניתן לבצע המרה של המסמך לקבצי JPEG, BMP, ו- TIFF.

העכבר, הינו אידיאלי לניידות, ובשל קלות תפעולו ניתן לקחת אותו לפגישות, לימודים באוניברסיטה או לכל מקום אחר על פי הצורך. גודל העכבר נוח לשימוש ואינו מהווה מגבלה באיכות הסריקה כך שנשמרת רמת סריקה גבוהה של 320dpi עם
אפשרות לסריקת מסמך עד גודל של A3.

עכבר מחשב עם סורק נייד

בסיום הפעולה ניתן לעלות את הקובץ הסופי ’פייסבוק’, ’טוויטר’ או לשלוח ישירות ב’מייל’.

כמו כן, מדובר בעכבר “ירוק”, שאינו מצריך חיבור לחשמל ובעל צריכת אנרגיה מינימאלית, החוסך הדפסת נייר מיותרת, ומפנה מקום רב באזור העבודה.

משה דניאלי, מנהל מוצר IT בקבוצת ח.י, אינו מסתיר את שביעות רצונו מן המוצר החדש ואומר, כי; “LG כמובילה טכנולוגית, ממשיכה לפתח מוצרים חדשניים העוזרים ביצירת סביבת עבודה יעילה וניידות אופטימאלית. בפיתוח העכבר הסורק, LG מאפשרת למגוון רחב של אנשים ליהנות מסריקת מסמכים בצורה פשוטה, יעילה ומהירה”.

העכבר הסורק, משווק החל מראשית החודש (אוגוסט), במחיר מומלץ לצרכן של 599 ₪, וניתנת עליו שנת אחריות ע”י קבוצת ח.י., ניתן להשיג ברשתות המחשוב והחנויות הפרטיות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן