ט"ו באב ♥ חג האהבה

ט”ו באב-חג האהבה: כך תצרי מראה רומנטי לשיערך, עפ”י מעצב שיער דורון הינדי-פסקינו

0
0

כדי להיות הכי רומנטית שיש, ט”ו באב-חג האהבה, או בכל מועד אחר, מציע מעצב שיער דורון הינדי-פסקינו, מומחה תוספות השיער, טיפים לסידור השיער; “יש ליצור תסרוקת בלוק אלגנטי על השיער הטבעי, ולבנות את העיצוב על הקיים… הנוסחה, להשגת אותו מראה השיער האלגנטי, מבוססת על בחירת תנועה וכיוון בשיער”.
ט
ט”ו באב-חג האהבה: כך תצרי מראה רומנטי לשיערך, עפ”י מעצב שיער דורון הינדי-פסקינו

מעצב שיער דורון הינדי-פסקינו, מומחה תוספות השיער, ממרכז מקצועי, וותיק (16 שנים) מהמובילים בישראל, לפתרונות שיער, אסתטיקה ויופי, ’מרכז דורון פסקינו’, (“קסם” באיטלקית), מזכיר לנו, כי כדי להיות נסיכה של אהבה, מומלץ לחזור למראה הטבעי והאצילי של פעם.

כבר בימי הביניים, שיער ארוך וגלי, שימש כסמל למעמד, ונשיות, ועל-כן, גבירות החצר, היו מסתובבות עם שיער ארוך ומתולתל או לחילופין קלוע בצמות בכדי לקבל את האפקט הגלי בו.

ובהקשר ישיר לחג היהודי; ט”ו באב, כבר בתקופת המקרא ובספר שופטים, מוזכר וניכר אותו מראה גלי, שאפיין גם את בנות ישראל, כאשר לבשו בגדי לבן שאולים, והלכו לרקוד בכרמים על מנת למצוא בני זוג, שהיו באים בעקבותיהן.

הבנות, היו משתבחות כל אחת במעלות שלה. חלקן השתבחו בייחוס המשפחתי, חלקן ביופיין, וחלקן היו מבקשות; “קחו מקחכן לשם שמים…”.

לרגל חג ט”ו באב, חג הפיוס והאהבה בישראל, ממליץ, דורון פסקינו, המומחה לתוספות השיער, כי יש ליצור תסרוקת בלוק אלגנטי על השיער הטבעי, ולבנות את העיצוב על הקיים.

הנוסחה, לדבריו, להשגת אותו מראה השיער האלגנטי; “מבוססת על בחירת תנועה וכיוון בשיער.

מעצב שיער דורון הינדי-פסקינו

הרעיון הוא ליצור על בסיס הטבעיות אשר קיימת בשיער. כמה שפחות למתוח את השיער, כמה שפחות להדק את השיער על הקרקפת, ובוודאי שלא להבריש אותו. יש להקפיד על כך שהמצב הקיים הוא זה שישלוט בעיצוב, ולא להיפך.

ראשית, חפפי את השיער, השתמשי ב’מרכך שיער’, והניחי לו להתייבש באופן טבעי. זהירות! לא לייבש ב’מייבש שיער’! מכת החום, תפתח את המבנה הגלי, ותיישר אותו.

במידה, ויש לך שיער בעל נטייה באופן טבעי ל”התנפח”, קלעי לך צמה, ובכך תמנעי ממנו ייבוש חופשי.

שיער חלק; במקרה של שיער חלק מאד או כפי שקרוי בלשון העם; “מקלות”, יש להיעזר ב’מסלסל שיער חשמלי’, וליצור תלתלים רכים ויציבים.

לבנות שיער הקצר, מציין, פסקינו, כי; “אין מנוס מלהשתמש בתוספת שיער קלה בצורת קוקו שתעניק לך מראה שיער שופע ונשי”.

חג אהבה שמח!

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן