כאן סלבס ישראל

מיטל דוהן, עולה בימים אלו עם בלוג חדש באתר תפוז

0
0

דוהן, השחקנית הישראלית, תשתף את הגולשים עם חוויותיה היומיומיות וחייה האישיים המתנהלים כרגע בארה”ב, הגעגועים לארץ וסיפורים מתוכנית הרדיו החדשה שלה בתחנת רדיו לוס אנג’לס ◄ דוהן, הוציאה בימים אלו, סינגל וקליפ חדש כחלק מאלבומה העומד לצאת
מיטל דוהן, עולה בימים אלו עם בלוג חדש באתר תפוז
מיטל דוהן, עולה בימים אלו עם בלוג חדש באתר תפוז

השחקנית הישראלית, מיטל דוהן, עולה בימים אלו עם בלוג חדש אותו היא מעלה באתר תפוז. במסגרת הבלוג תשתף מיטל את הגולשים באירועים מחייה האישיים המתנהלים כרגע בארה”ב. דוהן, שלאחרונה השתתפה בסרט בשם; “מונוגמיה”, השיקה השבוע את הסינגל הראשון מתוך הדיסק שנקרא; I’M IN HATE WITH LOVE.

בנוסף להוצאת האלבום, נבחרה דוהן, לשדר בתוכנית רדיו בעיר לוס אנג’לס בארה”ב.

במסגרת התוכנית מספרת דוהן, למאזינים על ניסים, מקרים שגורמים לחיים שלנו להיות בעלי ערך.

מיטל דוהן, שהוציאה בימים אלו, סינגל וקליפ חדש כחלק מאלבומה שמתעתד לצאת. עולה עם בלוג חדש ב’אתר תפוז’, בוא היא תשתף את הגולשים עם החיים בחו”ל, הגעגועים לארץ וסיפורים מתוכנית הרדיו החדשה שלה בתחנת רדיו לוס אנג’לס.

▼ מי זו מיטל דוהן

מיטל דוהן (נולדה ב-24 באוגוסט 1976 בקייב שבאוקראינה) היא שחקנית ישראלית.

דוהן, גדלה בכפר חרוצים אשר בשרון. למדה בבי”ס חוב”ב בישוב בני-ציון, ולאחר מכן, בחטיבת-ביניים ותיכון “עמי-אסף” בבית-ברל, בוגרת ביה”ס לאומנויות “הבוסתן” בעיר נתניה.

לאחר שירותה הצבאי בתיאטרון צה”ל, סיימה את לימודיה בסטודיו למשחק ניסן נתיב, ובמהלך שלוש שנות לימודיה זכתה במלגת קרן שרת.

לאחר לימודיה, שיחקה בתיאטרון בהצגות “החברות הכי טובות” ו”כטוב בעיניכם” בתיאטרון הקאמרי, “כינים” ו”בשר נא” (אותה גם כתבה וביימה), בתיאטרון תמונע, ו”רומיאו ויוליה” בתיאטרון חיפה.

מיטל דוהן

בשנת 2000, זכתה בפרס התיאטרון הישראלי בקטגוריית השחקנית המבטיחה על משחקה ב”החברות הכי טובות”. הופיעה במופע “אהבה וסקס בימים הנוראיים” לצד עברי לידר.

דוהן, השתתפה בסרטי הקולנוע “אגדת האיש ששתק” (1998) לצד שמיל בן ארי, “בלי דף הוראות” (1999), “ג’ירפות” (2001) לצד טינקרבל, “טהארה” (2002) לצד עמוס לביא ז”ל, “דיספוריה” (2004) ו”לרקוד” (2006) של מרק רוזנבאום לצד אלון אבוטבול.

דוהן, השתתפה בסדרות הטלוויזיה “מיי פירסט סוני” (2002), “אסתי המכוערת” (2003) ו”אלביס, רוזנטל והאישה המסתורית” (2005).

התארחה בסדרות “פאזל”, “שמש” (פרק 8, עונה 4) ו”שאול” (פרק 14, עונה 1). הופיעה בסרטי הטלוויזיה “המכון”, “כאן ועכשיו” ו”לוחמי המסך”, אותו גם כתבה.

כמו כן, השתתפה בסרטים בארצות הברית, הופיעה בהצגות “חתונת הדמים” ו”מסיבת בריכה” ובסדרות הטלוויזיה “העשב של השכן” ו”הסופרנוס”.

ב-2007, השתתפה בעונה השלישית של הסדרה פעם בחיים של yes. ביחד עם מורן אטיאס, נשלחה לרוסיה ללוות ולשהות עם שלושה אוליגרכים רוסים עשירים. מתוך ויקיפדיה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן