א.א.ג

בית החולים העמק: בת 15, ניקבה פירסינג באוזן, והתאשפזה עם זיהום חמור

0
0

ד”ר לימור בנימיני, רופאת אף אוזן וגרון, מ’בית החולים העמק’, אשר טיפלה בנערה גלי: “במהלך הבדיקות שערכנו, התברר, כי היא סובלת מזיהום חמור מאד בסחוס של האפרכסת ובתעלת האוזן שקשורה לשמיעה. למזלה היא הגיעה בזמן והיא מטופלת כעת באנטיביוטיקה לווריד, כדי למנוע פגיעה תמידית של האוזן. חבל שנערה צעירה תסבול מעיוות במראה האוזן בגלל פירסינג מיותר”.
בית החולים העמק: בת 15, ניקבה פירסינג באוזן, והתאשפזה עם זיהום חמור
בית החולים העמק: בת 15, ניקבה פירסינג באוזן, והתאשפזה עם זיהום חמור

כשגלי (שם בדוי) בת ה 15 מאזור העמקים, ניקבה פירסינג באוזן היא לא העלתה בדעתה שזה עלול להסתיים באשפוז בבית החולים עקב זיהום חמור שעלול לגרום לעיוות במראה של האוזן, כזה שלא ניתן לתיקון אפילו בניתוח.

גלי, הגיעה אל ’בית החולים העמק’, כשהיא סובלת מאוזן נפוחה מאד וכואבת. היא סיפרה, כי לפני 3 ימים, בלי ידיעת הוריה, ניקבה את האפרכסת של האוזן בפירסינג, וכבר אחרי כמה שעות הרגישה כאב ורגישות בכל האזור.

לדבריה של הנערה גלי, האוזן הייתה נפוחה עד כדי כך שהיא התקשתה להסיר את העגיל, וחברתה הטובה נאלצה לשלוף אותו בעזרת כלי עבודה.

לדבריה הכאב והנפיחות’ רק החמירו ולא נותרה ברירה אלא לפנות אל מחלקת אף אוזן וגרון בבית החולים העמק.

ד”ר לימור בנימיני, רופאת אף אוזן וגרון, של בית החולים העמק, אשר טיפלה בנערה גלי; “במהלך הבדיקות שערכנו, התברר, כי היא סובלת מזיהום חמור מאד בסחוס של האפרכסת ובתעלת האוזן שקשורה לשמיעה.

למזלה היא הגיעה בזמן והיא מטופלת כעת באנטיביוטיקה לווריד, כדי למנוע פגיעה תמידית של האוזן. חבל שנערה צעירה תסבול מעיוות במראה האוזן בגלל פירסינג מיותר”, סיכמה ד”ר בנימיני.

◄ הזיהום החמור עלול לגרום לעיוות במבנה האוזן

לדברי ד”ר בנימיני, הרופאים מתמודדים עם עלייה בזיהומים הנגרמים מפירסינג מאז שהפירסינג הפך לטרנד מקובל בקרב בני הנוער. לדבריה, עיקר הבעיה היא בניקוב במקום שבו יש סחוס כי במקרה של זיהום, יש סכנה של עיוות של אותו האיבר.

לצדה של גלי, נמצאת כל הזמן האימא שלה שביקשה להעביר מסר להורים; “בחופש הגדול, המתבגרים, חיים בשעות הפוכות מאיתנו, הם ערים בלילה וישנים ביום, אבל בעקבות החוויה שלנו אני בכל זאת מציעה להורים להיות יותר ערניים למעשים של הילדים ועם יד על הדופק”.

גם הנערה גלי, מצטרפת להמלצת הרופאים על הסכנה שב’פירסינג’; “אני מציעה לבני הנוער, שהולכים לעשות פירסינג לוותר על הרעיון. זה לא כיף גדול לבלות את החופש הגדול באשפוז בבית החולים מחוברת לאינפוזיה”, סיכמה גלי את החוויה הלא נעימה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן