כאן חוף אשקלון

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, מברך על ההחלטה להקים תחנת כוח דו דלקית

0
0

יאיר פרג’ון, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון; “יש בהחלטה להקים תחנת כוח דו דלקית, פוטנציאל למזער את נזקי הפחם, ואנו נמשיך להיאבק עד שהתחנה תופעל על בסיס גז טבעי. זהו שלב חשוב במאבק שלנו, אך הוא לא תם”.
ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, מברך על ההחלטה להקים תחנת כוח דו דלקית
ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, מברך על ההחלטה להקים תחנת כוח דו דלקית

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג’ון, מברך על ההחלטה להקים תחנת כוח דו דלקית, לאחר שהמועצה הארצית לתכנון ולבנייה, אישרה היום (שלישי), ברוב של 17 חברים מול 6 מתנגדים, להכין תכנית לתחנת כוח דו-דלקית, שתופעל בגז בגיבוי פחם בעיתות חירום.

תוכנית המתאר לתחנה הדו-דלקית, תגובש ע”י ועדה בשיתוף נציגים מ’משרד האוצר’, ומארגוני הסביבה. הוועדה, הוסמכה לשנות התוכנית המקורית שלפיה תופעל התחנה בפחם רק בשעת חירום.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, מר יאיר פרג’ון, ממובילי המאבק נגד הקמת תחנת הכוח הפחמית בעיר אשקלון, מברך על ההחלטה להקים תחנת כוח דו דלקית, במתחם רוטנברג, שתפעל על בסיס גז טבעי בגיבוי של פחם.

התחנה, תפעל בהספק של 1260 מגוואט; “ההחלטה שהתקבלה היום, מהווה הישג עצום למדינה בכלל ולאזור הדרום בפרט. לראשונה המדינה, החליטה באופן פורמאלי להקים תחנה דו-דלקית.

לדברי ראש המועצה האזורית חוף אשקלון; “יש בהחלטה להקים תחנת כוח דו דלקית, פוטנציאל למזער את נזקי הפחם, ואנו נמשיך להיאבק עד שהתחנה תופעל על בסיס גז טבעי. זהו שלב חשוב במאבק שלנו, אך הוא לא תם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן