חוף הכרמל

חוף הכרמל: הממונה על המחוז, נענה בחיוב לקיים דיון חוזר לתוכנית רכס הכורכר, עתלית

0
0

כרמל סלע, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל; “על רקע התקדמות תוכנית המתאר שנותנת מענה רחב בראיה כלל יישובית, ניתן להבחין בשינוי משמעותי בנכונות ובכנות של הגורמים השונים להגיע להסכמות על מנת לשמר ככל האפשר את מתחם הרכס. בשבועיים הקרובים, תעשה בחינה ע”י ועד מקומי עתלית, ובשיתוף המועצה האזורית על מנת לסכם את הנושא ולהעבירו לוועדה המחוזית”.
חוף הכרמל: הממונה על המחוז, נענה בחיוב לקיים דיון חוזר לתוכנית רכס הכורכר, עתלית
חוף הכרמל: הממונה על המחוז, נענה בחיוב לקיים דיון חוזר לתוכנית רכס הכורכר, עתלית

בעקבות פנייה השבוע של ראש המועצה האזורית חוף הכרמל מר כרמל סלע אל הממונה מחוז חיפה, מר יוסף משלב, התקיים דיון מחודש בתוכנית מתחם רכס – עתלית, במסגרת תוכנית המתאר החדשה.

לדברי ראש המועצה סלע, ישנה חשיבות אדירה לשמירה על ההיסטוריה ואוצרות הטבע הייחודיים שברכס הכורכר, ועלינו לעשות הכול על מנת להתאים את תוכנית הרכס לתוכנית המתאר החדשה של עתלית, ובכך לצמצם ככל האפשר את הפגיעה ברכס.

ממונה המחוז, מר יוסף משלב, נענה בחיוב לבקשה, לאחר התערבותו בנושא חזרה תוכנית הרכס מכ/ 362 א’, לדיון מחודש במסגרת דיון בוועדה המחוזית, בתאריך 28.6.11.

במהלך הדיון, לצורך בדיקת התאמה לתוכנית המתאר החדשה של הישוב עתלית, הוצגו מספר שינויים משמעותיים, ביניהם; יצירת רצועה ירוקה, ורציפה של כ-80 דונמים, וכן הפחתה של כ-200 יחידות דיור, נוסף לזאת צפויה גם הרחבה משמעותית של ’טיילת הרכס’ שעתידה להיבנות לאורכו של מתחם הרכס ובה שרידים היסטוריים המיועדים ל’שימור’.

כרמל סלע, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אמר, כי; “על רקע התקדמות תוכנית המתאר שנותנת מענה רחב בראיה כלל יישובית, ניתן להבחין בשינוי משמעותי בנכונות ובכנות של הגורמים השונים להגיע להסכמות על מנת לשמר ככל האפשר את מתחם הרכס.

בשבועיים הקרובים, תעשה בחינה ע”י ’ועד מקומי עתלית’, ובשיתוף המועצה האזורית על מנת לסכם את הנושא ולהעבירו לוועדה המחוזית”. סיכם ראש המועצה האזורית חוף הכרמל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן