תיירות | נופש

נשיא התאחדות המלונות בישראל: קציר המלח הפתרון היחיד בים המלח

0
0

נשיא התאחדות המלונות בישראל, מר עמי פדרמן, טען בפני ראש הממשלה, והשרים, שהצטרפו לסיור, ב’ים המלח’, כי; “ההחלטה ההיסטורית לבצע קציר מלח מלא בים המלח, תציל את המלונאות באזור ואת מקום עבודתם של עובדי המלונות”.
נשיא התאחדות המלונות בישראל: קציר המלח הפתרון היחיד בים המלח
נשיא התאחדות המלונות בישראל: קציר המלח הפתרון היחיד בים המלח

“קציר מלח מלא הוא הפתרון האחד והיחיד בים המלח, אשר מאפשר דו קיום בין הסביבה, התעשייה והתיירות” – כך אמר היום (שני) נשיא התאחדות המלונות בישראל, עמי פדרמן, לראש הממשלה ולשרי הממשלה, שהצטרפו לסיור בים המלח.

לדברי פדרמן; “מוטב שעה אחת קודם לבצע קציר מלח מלא. כל הצעה אחרת משמעה: דחיית מועד הקציר. בכל מקרה, בשנת 2030, יהיה צורך בקציר מלא – וזאת עובדה שמקובלת על כל הגורמים המעורבים בנושא”.

פדרמן, דיווח לראש הממשלה ולשרים, שהצטרפו לסיור, כי בים המלח, יש 15 מלונות ובהם למעלה מ- 4,000 חדרים. בשנת 2010, נספרו במלונות 2.3 מיליון לינות, מהן קרוב ל-30% של תיירים.

התפוסה במלונות הגיעה ל-74% והייתה הגבוהה ביותר מבין כלל האזורים בארץ.

עוד דיווח, נשיא התאחדות המלונות בישראל, כי במלונות בים המלח, מועסקים כ-4,000 עובדים באופן ישיר, ועוד כ- 8,000 עובדים בעקיפין, מהישובים; ערד, דימונה, כסייפה, ומישובים נוספים בנגב.

פדרמן, טען בפני ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, והשרים, כי ההחלטה ההיסטורית לבצע קציר מלח מלא בים המלח, תציל את ה’מלונאות’ באזור ואת מקום עבודתם של עובדי המלונות.

“עם קבלת ההחלטה, תוכל המלונאות בים המלח להתפתח בראש ובראשונה על ידי הרחבת המלונות הקיימים, ולאחר מכן, באמצעות בניית מלונות חדשים”. העריך, נשיא התאחדות המלונות בישראל, מר פדרמן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן