מזל החודש

מזל סרטן, מזל החודש – מתאריך ה-22.6 ועד ה-22.7

0
0

הכוכב השליט של מזל סרטן הוא הירח. בני המזל מאופיינים ב- מצבי רוח משתנים, רגישות ודאגנות, ערכים משפחתיים חזקים, ביתיות, אינטואיטיביות, חוסר ביטחון עצמי, הגובל בביישנות ומופנמות, מגנטיות. תכונות אלו נלקחות בעירבון מוגבל, היות שהשפעת המזל נחשבת לחלשה מהשפעת הזוויות הבין-כוכביות, העשויות לעתים לסתור תכונות אלו
מזל סרטן, מזל החודש - מתאריך ה-22.6 ועד ה-22.7
מזל סרטן, מזל החודש – מתאריך ה-22.6 ועד ה-22.7

במיתולוגיה היוונית, הסרטן נשלח על ידי הרה כדי להפריע להרקלס במלחמתו נגד ההידרה. על אומץ ליבו, קבעה אותו הרה בכוכבים. מזל סרטן הוא אחד משלושת מזלות יסוד המים, יחד עם מזל עקרב ומזל דגים. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקרדינליים, יחד עם מזל טלה, מזל מאזניים ומזל גדי.

מזל סרטן הוא אחד משנים עשר המזלות ב-גלגל המזלות. באסטרולוגיה המערבית, “בן מזל סרטן” הוא מי שנולד בין ה-21 ביוני לבין ה-22 ביולי (לערך). מושג זה מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים המוקצה למזל סרטן האסטרולוגי

מאפייני המזל:

סמל המזל: סרטן
אלמנט: מים
איכות: יוזם
איבר בריאותי רגיש: איברים פנימיים, קיבה, כליות, רחם
נאמנות: מאוד נאמנים.

תכונות חיוביות:

רגישים, אינטואיטיביים, נאמנים למשפחה ולחברים, אנשים ביתיים, אוהבים לטפל בזולת, זהירים ומחושבים בהחלטותיהם, מגוננים על הקרובים להם, משקיעים בסביבה בה הם חיים כדי לעשותה טובה יותר.

תכונות שליליות:

פגיעים ביותר, שומרים טינה, מפחדים לקחת סיכונים, בעלי נטייה למצבי רוח משתנים, מסוגרים ואינם חושפים את רגשותיהם, חשדנים ואינם ממהרים לקשור קשרים ולתת אמון באחרים.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

שפע;

מיום ההולדת נכנס כוכב השפע לבית המעמד החברתי שלכם. נראה שהעיסוקים שלכם יעזרו לכם לקדם את עצמכם ברמה האישית ובעקבות כך יעלה מעמדכם החברתי.

תקופה זו תיתן לכם הזדמנויות להתחבר אל האנשים הנכונים שיקדמו אתכם גם ברמה המקצועית. סולם הערכים האישי שלכם ישתנה והאנשים החדשים שתמגנטו לחייכם יעזרו לכם לשווק את עצמכם.

היזהרו בין אוקטובר לדצמבר 2011, כיוון שזוהי תקופת הנסיגה של הכוכב והראייה האובייקטיבית שלכם עלולה להשתבש במקצת.

קושי;

בשנה הקרובה ימשיך להימצא הכוכב סטורן בבית המשפחה שלכם. עובדה זו מלמדת כי אתם כבר מכירים אנרגיה זו בחייכם ויודעים מהי ההשקעה הנדרשת מכם לשמירה על המסגרת הנראית לכם כמתאימה.

זהו זמן של סגירת מעגל ולמרות הקשיים, זוהי תקופה מעולה לשינוי / שיפור וניפוץ תבניות ישנות כתוצאה מהתנאים החדשים שיוצרו. נראה שרק עם יציאת הכוכב מבית המשפחה שלכם תוכלו להעריך נכונה את השינויים שעברתם.

נסיגה נוספת של הכוכב תהייה רק בשנת 2012, כך שעד אז עדיין יש לכם יכולת לבחון את דרך חייכם ולשנות בהתאם.

* בברכת מזל טוב

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן