נגישות כאן ישראל

ארגון נכי צה”ל, מרוצים: לאחר מאבק ממושך נחתם הסכם עם משרד הביטחון

0
0

יו”ר הארגון, חיים בר; “ההסכם שנחתם עם משרד הביטחון, כהמשך להסכם שנחתם בין הצדדים בשנת 2009, לאחר מאבק ממושך של הנכים, עושה כעת צדק היסטורי וחברתי עם נכי צה”ל, ופותח ערוץ חדש למימוש כל הזכויות שנלקחו מנכי צה”ל בשנת 2002” ◄ יוסדר מתן טיפול רפואי כולל לנכים בעלי 100% נכות, במסגרת אגף השיקום. משרד הביטחון, יעניק תוספת לנכה מגיל 65, ומעלה ובעל דרגת נכות של 50% (בתנאים מסוימים).
ארגון נכי צה
ארגון נכי צה”ל, מרוצים: לאחר מאבק ממושך נחתם הסכם עם משרד הביטחון

לאחר מו”מ ממושך בין ארגון נכי צה”ל, לבין משרד הביטחון, חתמו בסוף השבוע שעבר, (חמישי, 16.06.2011), יו”ר ארגון נכי צה”ל מר חיים בר, ומנכ”ל משרד הביטחון, מר אודי שני (אלוף במיל), על הסכם אשר ייתן מענה לסוגיות שונות המסדירות את הטיפול בנכי צה”ל על ידי אגף השיקום.

יו”ר הארגון מר בר, ברך על חתימת ההסכם, וציין את האווירה החיובית ושיתוף הפעולה, ואמר, כי חתימת ההסכם תאפשר ל’אגף השיקום’ בראשותו של ראש האגף החדש, תא”ל משה צין, וארגון נכי צה”ל, לפעול בשנים הקרובות באופן הטוב ביותר לטובת נכי צה”ל.

בר, אמר, כי; “ההסכם שנחתם עם משרד הביטחון, עושה צדק היסטורי, ופותח ערוץ חדש למימוש כל הזכויות שנלקחו מ’נכי צה”ל’ בשנת 2002”, מוסיף חיים בר; “מטרתנו אחת והיא להעניק לנכי צה”ל את כל הדרוש להם וההסכם שנחתם הוא ביטוי לכך” – הוסיף בר; ארגון נכי צה”ל, יתרגם את פרטי ההסכם לשפה ברורה שיישלחו לכלל חברי הארגון.

מנכ”ל משרד הביטחון ברך את ארגון נכי צה”ל, ואמר, כי משרד הביטחון, ימשיך לפעול יחד עם ארגון נכי צה”ל על מנת לתת את המענה והטיפול המיטבי לנכי צה”ל. המנכ”ל אף בירך את תא”ל (מיל.) משה צין שנכנס השבוע לתפקיד/

עיקרו של ההסכם בא כהמשך להסכם שנחתם בין הצדדים בשנת 2009, לאחר מאבק ממושך של הנכים, ועל פיו ייערך הסכם בין ארגון נכי צה”ל ומשרד הביטחון להסדרת הטיפול בנכי צה”ל. הדברים כאמור באים לידי ביטוי בהסכם שנחתם בסוף השבוע שחלף.

כך למשל, יוסדר מתן טיפול רפואי כולל לנכים בעלי 100% נכות במסגרת אגף השיקום.

עוד התחייב משרד הביטחון, להעניק תוספת ל’נכה’ מגיל 65 ומעלה ובעל דרגת נכות של 50% (בתנאים מסוימים).

כמו כן, בהסכם מתחייב אגף השיקום לערב את ארגון נכי צה”ל, כבר בשלבים הראשונים של הכנת הוראה חדשה או תיקון הוראה.

לארגון, כך על פי ההסכם, שמורה הזכות להביא חילוקי דעות בעניין תיקון הוראות האגף, בפני מנכ”ל המשרד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן