חוף השרון

המועצה האזורית חוף השרון: דובר חדש למועצה, אריק רוזנטל מ”רוזנטל תקשורת”

0
0

דובר חדש לאלפיון העליון; “רוזנטל תקשורת” תנהל את מערך הדוברות וההסברה של המועצה האזורית חוף השרון אשר לצד עשייה רחבת היקף בתחומים רבים, שלא תמיד מקבלת ביטוי תקשורתי ראוי, מתמודדת המועצה האזורית חוף השרון גם עם אתגרים תקשורתיים רבים, המחייבים טיפול מקצועי ואחראי.
המועצה האזורית חוף השרון: דובר חדש למועצה, אריק רוזנטל מ
המועצה האזורית חוף השרון: דובר חדש למועצה, אריק רוזנטל מ”רוזנטל תקשורת”

בא לשכונה דובר חדש; המועצה האזורית חוף השרון, בחרה ב”רוזנטל תקשורת” לנהל את מערך ההסברה, הדוברות ויחסי הציבור, זאת לאחר שמספר חודשים שהתפקיד לא אויש, כלל. אריק רוזנטל, מנכ”ל המשרד, ואיש תקשורת לשעבר, ישמש מעתה בפועל כ’דובר המועצה’.

המועצה האזורית חוף השרון, גובלת בדרום בעיר רעננה, הרצליה, וכפר שמריהו, במערב בים התיכון, בצפון בעיר נתניה, אבן יהודה ואילנות ובמזרח במועצה אזורית לב השרון, אבן יהודה, מועצה אזורית דרום השרון, וקדימה. כמו כן, נכלל במועצה קיבוץ גליל ים, הנמצא בין הרצליה והעיר רמת השרון, ולכן, אינו נכלל ברצף הטריטוריאלי של המועצה.

נודע, כי משרדי יחסי ציבור (יח”צ) רבים, ביקשו לשים את ידם על התקציב הנחשק של המועצה האזורית חוף השרון, אשר בשטחה מצויים כמה מן הישובים היוקרתיים והמשפחות העשירות בישראל; ארסוף, שפיים, בצרה, בני ציון, גליל ים, חרוצים, געש, רשפון, יקום, ועוד, המהווים רק חלק מישובי המועצה האזורית חוף השרון.

בין המשפחות המתגוררות ביישובי המועצה האזורית חוף השרון נמנים, גם משפחת עופר, אריסון, שטיינמץ, לניר, ורטהיים, ועוד…

נודע, כי לצד עשייה רחבת היקף בתחומים רבים, שלא תמיד מקבלת ביטוי תקשורתי ראוי, מתמודדת המועצה האזורית חוף השרון גם עם אתגרים תקשורתיים רבים, המחייבים טיפול מקצועי ואחראי. אלה, ככל הנראה, גם מהסיבות להחלטה לבחור ב”רוזנטל תקשורת” לנהל את המערך התקשורתי של המועצה האזורית חוף השרון.

משרד “רוזנטל תקשורת”, עוסק בייעוץ תקשורתי, דוברות, יח”צ, וניהול משברים בתקשורת ללקוחות בתחומי המשפט, התכנון והאדריכלות, החינוך, הבריאות, התרבות והחברה. לאחרונה, זכה המשרד במקום הראשון בתחרות ’האריה השואג’ של איגוד היח”צ, בקטגוריה של קמפיינים חברתיים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן