גינה

“נופרים” – תערוכת צילומים בגלריה באוטובוס במשתלת הסוכה – בית ירוק בכפר אז”ר

0
0

הצילומים בתערוכה “נופרים” הם של חברי מועדון “צלמים ומטיילים” בהנהלתה של העיתונאית והצלמת מיקי אינהורן-נלקנבאום. הצלמים; בת אל לחמי, טובה שלמוני, משה ניסן ומיקי אינהורן נלקנבאום, צילמו במספר מועדים שונים את פרחי המים במלא יופיים על שלל צבעיהם ◄ תערוכת “נופרים” והבריכות בגן הנסתר פתוחים 7 ימים בשבוע בשעות פתיח, המשתלה עד סוף חודש אוגוסט, הכניסה ללא תשלום.

“נופרים” – תערוכת צילומים בגלריה באוטובוס במשתלת הסוכה – בית ירוק בכפר אז”ר

“נופרים” – תערוכת צילומים חדשה נפתחה ב”גלריה האקולוגית לצילום באוטובוס” במשתלת הסוכה – בית ירוק בכפר אז”ר. בתערוכה צילומים של נופרים ופרחי מים שצולמו בבריכות הנוי בגן הנסתר שבמתחם המשתלה. הם מתעדים את יופיים והדרם של הצמחים המרהיבים כשהם בשיא פריחתם. המבקרים בתערוכה יוכלו לשלב צפיה בצילומים וסיור בין בריכות הנוי עם שושנות המים, דגי הנוי, צמחי הגדה, המזרקות והפסלים.

שושנות המים ובריכות נוי הוא תחום ההתמחות העיקרי של ’משתלת הסוכה – בית ירוק’ ו”שיגעון” אישי של האגרונום שוני ענדא, מבעלי המשתלה, שליקט זנים מיוחדים במבחר גדלים וצבעים מאזורים שונים בעולם והתאים אותם לתנאי הגידול בארץ.

ב”גן הנסתר” במשתלת הסוכה – בית ירוק, יש מעל 25 זנים של שושנות מים, מהם זנים הגדלים באופן טבעי באזורים טרופיים וכאלו הגדלים באזורים הקרירים של אירופה וצפון אמריקה. בין הבולטות שבהם: ’שושנת המים קולורדו”’, המצטיינת בחריצותה; היא נפתחת מוקדם בבוקר, ונשארת פתוחה עד שעות אחר הצהריים המאוחרות.

הפרח, עולה מעל המים עם גבעול פריחה בצורה של כוכב. הפריחה משתנה מפרח לפרח פעם בצבע כתום אפרסק ופעם בצבע ורוד סלמון עם נגיעה צהובה. ’שושנת מים דבל יילו’ שהפרח הצהוב שלה ענק, ויכול להגיע לקוטר של כ-10 ס”מ ושושנת מים טרופית “טינה” עם פריחה סגולה.

הצילומים בתערוכה הם של חברי מועדון “צלמים ומטיילים” בהנהלתה של העיתונאית והצלמת מיקי אינהורן-נלקנבאום. הצלמים; בת אל לחמי, טובה שלמוני, משה ניסן, ומיקי אינהורן נלקנבאום, צילמו במספר מועדים שונים את פרחי המים במלא יופיים על שלל צבעיהם.

הצלמים, יצרו אפקטים מיוחדים בשמוש באור כרפלקציה מן המים ובכך האדירו את יופיים ונוכחותם של פרחי מים מרהיבים אלה.

תערוכת “נופרים” והבריכות ב”גן הנסתר”, פתוחים שבעה ימים בשבוע בכל שעות הפתיחה של המשתלה עד סוף חודש אוגוסט. הכניסה ללא תשלום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן