תוכנה | חומרה

חברת Netwise, רכשה את Agile Business Solutions המתמחה בהטמעת פתרונות XRM

0
0

בועז חן, מנכ”ל Netwise; “במסגרת תוכנית העבודה שגיבשנו בתחילת השנה, אחד היעדים המרכזיים היה הגדלת הפעילות העסקית. במקביל להגדלת מכירות ופעילות אצל לקוחות חדשים, אנו מגדילים את הפעילות באמצעות רכישת פעילויות משלימות לפרופיל העסקי של Netwise.
חברת Netwise, רכשה את Agile Business Solutions המתמחה בהטמעת פתרונות XRM
חברת Netwise, רכשה את Agile Business Solutions המתמחה בהטמעת פתרונות XRM

חברת Netwise, העוסקת בהקמת מערכות לאינטראקציה עסקית , הודיעה היום (שני), על רכישת פעילות ה-CRM מחברת Agile Business Solutions המתמחה בהטמעת פתרונות XRM. במסגרת הסכם הרכישה, תועבר פעילות החברה ל-Netwise ויעל מיתר-רי, מנכ”לית החברה, תמונה לתפקיד ראש תחום ה-XRM ב-Netwise.

בכוונת Netwise להמשיך את פעילות Agile בצורה מלאה, תוך שמירה על לקוחות קיימים ועובדים של Agile. היקף העסקה לא נמסר, אולם בענף מעריכים את הרכישה בסכום של כמיליון שקל.

לדברי בועז חן, מנכ”ל Netwise; “במסגרת תוכנית העבודה שגיבשנו בתחילת השנה, אחד היעדים המרכזיים היה הגדלת הפעילות העסקית. במקביל להגדלת מכירות ופעילות אצל לקוחות חדשים, אנו מגדילים את הפעילות באמצעות רכישת פעילויות משלימות לפרופיל העסקי של Netwise.

אני משוכנע שבזכות הרכישה, יוכלו לקוחות Netwise להנות מפתרונות מתקדמים בתחומי XRM, ובמקביל נוכל להציע ללקוחותינו פתרון המשלב את פתרונות ה-XRM, יחד עם פתרונות הפורטלים והמובייל”.

לדברי יעל מיתר-רי, מנכ”לית Agile Business Solutions; “החברה מתמחה בפיתוח תוכנה, והיא מהמובילות בהטמעת Microsoft Dynamics CRM בארץ. צוות היועצים המוביל של חברת Agile, מתמחה בניהול פרויקטים בעולם הפיננסי, כח האדם, השיווק והמכירות.

יועצי חברת Agile, מתמחים באפיון הצרכים העסקיים של לקוחותיה המגוונים, והתאמתם למערכת ה – CRM, כך שצרכים העסקיים יבואו לידי ביטוי במערכת שתתווה, תוביל ותהווה את הליבה הארגוניות והתהליכים העסקיים בארגון.

Agile, הינה “Gold Partner” של חברת מיקרוסופט, ובעלת הסמכת MBS Partner, המאפשרת לה קשר רציף עם גופי הפיתוח של המוצר ב’מיקרוסופט’”.

בין לקוחות החברה, נכללים; בנק לאומי, דנאל, BDO זיו האפט, ניופאן, איילון חברה לביטוח, מדנס, אבן קיסר, פרטנר, ורבים אחרים. אין לי ספק שכחלק מ- Netwise, נוכל להגיע ללקוחות רבים נוספים ולהרחיב את השירות לפתרון כולל.”

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן