יופי נעים

שגית צמח מביה”ס לאיפור ירין שחף, זוכת פרויקט סוף שנה-מורים 2011

0
0

שגית צמח, מרצה לאיפור אפקטים וציורי גוף, בבית הספר הגבוה למקצועות האיפור “ירין שחף”, זכתה בציון לשבח על יצירתה בגוף ראשון ■ אורך ההיסטוריה האנושית, נתפשו פני האדם כמשטח ציור בהקשר של טקסים ומנהגים רוחניים. המצרים הקדמונים התאפרו נגד עין הרע, היוונים כאמצעי התקרבות אל האלים, ושבטים אפריקנים ועמים שונים צבעו את פניהם וגופם במהלך טקסי פולחן ולפני יציאה לקרב.
שגית צמח מביה
שגית צמח מביה”ס לאיפור ירין שחף, זוכת פרויקט סוף שנה-מורים 2011

תכנית הלימודים של מסלול ירין שחף PRO, מספקת את ההכשרה המקיפה, המעשירה והאפקטיבית ביותר בתחום איפור מקצועי. ירין שחף, נמנה אף הוא על הצוות הבכיר של המאפרים, שהקימו את תכנית לימודי האיפור המוכרת ע”י משרד התמ”ת. זוהי תכנית ייחודית, מקצועית, מגוונת, חווייתית, יסודית, מהנה…וגם מקיפה, מעשירה, עדכנית ומתאימה לכולם.

התכנית בנויה בשלבים מאל”ף ועד ת”ו, כך שהיא מתאימה גם למבקשים לעסוק בתחום איפור מקצועי במשרה מלאה, וגם לאלה שפשוט רוצים לדעת עוד על עולם האיפור.

איפור יופי לכלות ואירועים איפור לצילומי אופנה ופרסום איפור לתצוגות ומופעי אופנה איפור תקופתי מחקר ובניית קונספט תקופתי ואיפורי רטרו.

שגית צמח; איפור גוף, מודליסט; גד רדעי, מאמן כושר ומטפל אלטרנטיבי

שגית צמח, בוגרת האקדמיה לעיצוב ויצ”ו חיפה, בעלת תואר .B.A בעיצוב. מרצה לאיפור אפקטים וציורי גוף בבית הספר הגבוה למקצועות האיפור “ירין שחף”, זכתה בציון לשבח על יצירתה “בגוף ראשון”.

צמח:”מאז ומעולם נמשכתי לאומנות לסוגיה. חוש אסתטי מפותח תרגם לי את החלום למציאות, השילוב בין מגע גוף וצבע יוצר חוויה אומנותית אינטימית שאין כמוה.

עם השנים בעקבות העיסוק בעיצוב גרפי וכן בציור פיתחתי יכולת מדויקת וחוש אסתטי מפותח לתרגם חלומות של אחרים למציאות.

כיום, אני גאה ומאושרת להציג לכם עם המון אהבה את הדרכים בהם אפשר וניתן להגשים דרך אומנות האיפור את היופי והעושר הפנימי ליופי חיצוני”.

ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר מס’ 1 למקצועות האיפור; “לאורך ההיסטוריה האנושית, נתפשו פני האדם כמשטח ציור בהקשר של טקסים ומנהגים רוחניים.

גד רדעי, מאמן כושר ומטפל אלטרנטיבי במפגן משכנע

המצרים הקדמונים, התאפרו נגד עין הרע, היוונים כאמצעי התקרבות אל האלים, ושבטים אפריקנים ועמים שונים, צבעו את פניהם וגופם במהלך טקסי פולחן ולפני יציאה לקרב, משום שהאמינו שהצבעים, משווים להם כוחות.

בימינו, אנו עדים לשימוש רב ב’איפור גוף’; בקולנוע, תאטרון, מטרות פרסום וכמובן כאמנות עכשווית”.

● מודליסט; גד רדעי, מאמן כושר ומטפל אלטרנטיבי,
● צילום; אופיר קפון,
● ציור גוף; שגית צמח.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן