פלילים

הפדופיל אורן קורידו, נעצר בעקבות חשיפת “מבט” בשל הפרת תנאי המעצר שלו

0
0

כתב הערוץ הראשון, העיתונאי אלירן טל, דיווח הערב (חמישי), כי הפדופיל קורידו, הפר את תנאי מעצר הבית שלו וגלש לאינטרנט דרך הטלפון הסלולרי, למרות המגבלות שהוטלו עליו.
הפדופיל אורן קורידו, נעצר בעקבות חשיפת
הפדופיל אורן קורידו, נעצר בעקבות חשיפת “מבט” בשל הפרת תנאי המעצר שלו

כתב הערוץ הראשון, העיתונאי אלירן טל, דיווח הערב (חמישי), כי הפדופיל קורידו, הפר את תנאי מעצר הבית שלו וגלש לאינטרנט דרך הטלפון הסלולרי, למרות המגבלות שהוטלו עליו. בעקבות הפרסום הערב, במהדורת “מבט” בערוץ הראשון, עצרה משטרת ישראל את הפדופיל אורן קורידו שהיה נתון במעצר בית.

בעקבות הדיווח במהדורת החדשות של “מבט”, הגיעה המשטרה לביתו של קורידו, עצרה אותו והחרימה את מכשיר הטלפון הסלולרי שלו.

כזכור, נעצר הפדופיל אורן קורידו ע”י משטרת ישראל גם לפני כחצי שנה (10.12.10), אז בעקבות תחקיר שערך כתב החדשות של ’הערוץ הראשון’ בעיר חיפה והצפון, אלירן טל, בה נטען, כי קורידו, ממשיך להיפגש עם ילדים ובני נוער, צוות מהדורת “מבט” תיעד מפגש של הפדופיל עם תחקירן שהתחזה לנער בן 15.

אלירן טל

התחקיר, חשף, כי קורידו – פדופיל ועבריין מין מוכר – ממשיך לשוחח עם ילדים ובני נוער, ואף להיפגש אתם ולהציע להם לקיים עמו יחסי מין.

צוות הערוץ, צילם את המפגש במרכז זיו בעיר חיפה, וגם את תגובתו של קורידו, שתקף פיזית את צלם הערוץ, ולטר אוגן.

התיעוד המלא, כולל התכתובות בין קורידו לבין אותו “נער” מתחזה, שודרו אז במהדורת “מבט” בשעה 21:00 בערוץ הראשון של רשות השידור. להורדת הכתבה ששודרה אז ב”מבט”,יש ללחוץ כאן באדיבות; הערוץ הראשון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן