חדשות כאן ישראל

אומ”ץ, אל משטרת ישראל: יש לחקור חשדות לכאורה לאי סדרים במפלגת קדימה

0
0

תנועת אומ”ץ, טוענת, כי עד היום, העלתה חשדות רבים, בשורה של פניות, מאז שנת 2008, לא קיבלה הודעה מוסמכת ממשטרת ישראל, מה עלה בגורלן של התלונות שהגישה, בעבר כולל אל המפכ”ל החדש רב ניצב דנינו, עצמו, כאשר כיהן כראש אח”מ
אומ
אומ”ץ, אל משטרת ישראל: יש לחקור חשדות לכאורה לאי סדרים במפלגת קדימה

בעקבות תחקיר “המקור”, השבוע, של העיתונאים רביב דרוקר ועופר שלח בערוץ 10, פנתה היום (חמישי), תנועת אומ”ץ אל מפכ”ל משטרת ישראל רב ניצב יוחנן דנינו, בבקשה, כי המשטרה תחקור חשדות, לכאורה, לאי סדרים, פגיעה בסדרי מינהל תקינים וטוהר מידות, כפי שעלו בכתבת התחקיר “המקור” על התקציב המפורט של “מפלגת קדימה”.

כמו כן, ביקשה תנועת אומ”ץ מן המפכ”ל, להורות לגורמי החקירה במשטרת ישראל, לזרז את הטיפול בשורה של תלונות על חשדות לכאורה של אי סדרים חמורים במפלגת קדימה, כולל חשדות לביצוע מעשים פליליים, אשר תנועת אומ”ץ, קבלה עליהם, בשנים האחרונות בפניות ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר, ואל משטרת ישראל, ואף למפכ”ל החדש רב ניצב דנינו, עצמו, כאשר כיהן כראש אח”מ, ואף קיבלה אישור ביום 30 ביוני 2008, כי דנינו, הורה את היחידה הארצית לחקירות הונאה לבדוק את התלונות.

אומ”ץ, טוענת, כי עד היום, העלתה חשדות רבים, בשורה של פניות, מאז שנת 2008, לא קיבלה הודעה מוסמכת ממשטרת ישראל, מה עלה בגורלן של התלונות אשר הגישה.

אומ”ץ

תנועת אומ”ץ, הוסיפה וכתבה, כי היא; “מתפלאת, על השתהותה של יאח”ה, והימנעותה מטיפול בתופעות של אי סדרים והתנהלות בלתי תקינה, לכאורה, במוסדות של מפלגות מובילות במדינה. דבר שהמעט שניתן לומר עליו, הוא שהוא פוגם ביציבותה ואיתנותה של המערכת השלטונית במדינה, וחותר תחת קיומה”.

אומ”ץ, גם ביקשה לצרף את הממצאים החמורים שנחשפו בתכנית “המקור” בנושא התקציב המפורט של “מפלגת קדימה”, לחומרים שהועברו על ידיה אל המשטרה.

לתחקיר “המקור” – התוכנית המלאה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן