חג שבועות רפואת ילדים רפואת שיניים

בריאות שיניים לקראת חג השבועות: מה הקשר בין חלב ל’בריאות שיניים’

לקראת חג השבועות, הינה כמה דברים שלא ידעתם על חלב... מאת ד"ר מרק לוין, מנהל המרכז הרפואי "מדיקליניק" בעיר תל אביב, למשל, הידעת, כי; לחלב, שימוש חשוב נוסף, במקרה של חבלה ויציאת השן ממקומה’ ובמידה ולא ניתן להחזיר את השן למקומה, יש להניח אותה בתוך כוס חלב ולהגיע מיד לרופא השיניים לקבלת טיפול.
0
0
דר' מרק לוין בעלים ומנכל מרפאת מדיקליניק ברקע: ילדה מחייכת עם שן שנפלה  | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
דר’ מרק לוין, מדיקליניק

חג השבועות, מאופיין במאכלים על טהרת הגבינות והחלב, לפני שאתם שוקדים על הכנת ארוחת החג החלבית, להלן כמה עובדות מעניינות על ‘בריאות השיניים’ ו-חלב, כפי שמסביר דר’ מרק לוין, מנהל המרכז הרפואי “מדיקליניק” בעיר תל אביב; חלב פרה, מהווה מקור חשוב לסידן, אשר הינו יסוד מרכזי הנחוץ להתפתחות התקינה של השיניים והעצמות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק או בטוויטר.

בנוסף ליוני הסידן המצויים בחלב, ישנו גם ויטמין D, המסייע לגוף לספוג את הסידן, יוני זרחן, חלבון ותכולת סוכר (לקטוז (Lactose), המכונה גם; סוכר החלב, נמוכה (יחסית ל-חלב אם).

לדברי ד”ר מרק לוין; “נוכחות הסידן בחלב (על ידי שתייה או גרגוּר), מסייעת לתהליך של הסתיידות מחדש של השיניים, לאחר התקפה חומצית של חיידקים מחוללי עששת, כלומר, החלב מסייע למניעת היווצרות “חורים בשיניים“.

אין לאפשר לתינוקות ולפעוטות להירדם עם בקבוק המכיל חלב, שכן השהוּת הארוכה של החלב סמוך לשיניים, עלולה להביא להתפתחות עששת האופיינית לגיל הרך.

לאחר האכילה או השתייה של מוצרי חלב, יש לצחצח את השיניים עם משחת שיניים המכילה פלואוריד, בריכוז המתאים לגיל הילד.

בריאות שיניים, לקראת חג השבועות: מה הקשר בין חלב ל’בריאות שיניים’

לחלב, שימוש חשוב נוסף, במקרה של חבלה, ו-יציאת השן ממקומה, ובמידה ולא ניתן להחזיר את השן למקומה, יש להניח אותה בתוך כוס חלב ולהגיע מיד אל רופא שיניים לקבלת טיפול.

החלב, ימנע את התייבשות שורש השן המצופה בשכבה שאליה מתחברים סיבי האחיזה של השן.

החלב, מסייע, עד ההגעה אל רופא השיניים, זאת לשם שימור המרכיבים החיוניים האלה שיעזרו לרופא להחזיר את השן למקומה”.

בריאות שיניים | אודות מדיקליניק

מדיקליניק הוא מרכז רפואי, הפועל משנת 1999, המספק שירותי רפואת שיניים חדשניים ומתקדמים ביותר.

המרכז בניהולו של ד”ר לוין, מציע רפואת שיניים ללא חרדה וללא כאבים באמצעות שילוב של טכנולוגיות לייזר חדישות ושיטות הרדמה מתקדמות.

המרכז, מתמחה בטיפולי שיניים מתקדמים לילדים ולתינוקות. צוות הרופאים המיומן והמקצועי מציע פתרונות חדשניים לכל בעיה בתחומי רפואת הפה והשיניים.

השילוב הייחודי של חומרים וציוד חדשניים, שיטות הרדמה מתקדמות וטכנולוגיית הלייזר החדישה, מאפשרים לילדים ליהנות משרותי רפואת שיניים – ללא כאבים ונפיחויות, ללא רעש המקדח וללא חשש מזריקות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן