תיירות | נופש

אתרי התיירות בגליל וצפון רמת הגולן: מטיילים רבים גדשו את אתרי התיירות

0
0

נשיא המדינה מר שמעון פרס, יפתח הערב (רביעי) את פסטיבל הזמר העברי המסורתי בקיבוץ עין גב, במסגרתו מופעים עם מיטב אמני ישראל ◄ ב’מרכז הרפואי זיו’ בעיר צפת, נקלטו מספר פצועים, מחתכים ושברים בגפיים, במהלך הטיולים. תינוק בן שנתיים נפל מגובה 2 מטר בבית המלון בו שהה באחד הקיבוצים בצפון הארץ.
אתרי התיירות בגליל וצפון רמת הגולן: מטיילים רבים גדשו את אתרי התיירות
אתרי התיירות בגליל וצפון רמת הגולן: מטיילים רבים גדשו את אתרי התיירות

מטיילים רבים, הגיעו היום (יום רביעי, טז ניסן תשע”א, א’ חול המועד פסח תשע”א), לאזור הצפון בגליל וצפון רמת הגולן, וגדשו את אתרי התיירות, שנערכו מבעוד מועד לקליטת המבקרים הרבים;

קרן לשיקום מחצבות, מדווחת, כי אתרי המחצבות ששוקמו והפכו ל’פארקים תיירותיים’ ושהכניסה לכולם ללא תשלום – התמלאו במשפחות הנהנות מטיולים רגליים ופיקניקים, כמו ב’מחצבות מכתש רמון’ בדרום הארץ, המחצבה בסמוך לקיבוץ חפציבה ב’עמק יזרעאל’, וב’גן הורדים’ בעיר כרמיאל, שם גם מתקיימת תערוכת פסלי חוץ.

מרום גולן; מנכ”ל התיירות, שפי מור, מדווח, כי היום הגיעו אלפים ליהנות מפעילויות של יצירה בטבע בפינת החי, כמו גם טיולי טרקטורונים וסוסים.

מוזיאונים הפתוחים של התעשיין סטף ורטהימר ב’תפן’ ותל חי, הגיעו היום עשרות משפחות שנהנו מהצגות ילדים וסדנאות יצירה וצילום לאורך חול המועד, וכן, מוצגת תערוכת מכוניות קלאסיות שכולן נסעו על כבישי הארץ .

’מרכז קנדה במטולה’ מדווח, כי הגיעו עד הצהריים מעל 1000 איש שנהנו מהחלקה על הקרח ושחייה בבריכה, והאטרקציה – ה”באבלס” כדורי הענק השקופים שבעזרתם “הולכים על המים”.

על פי התחזיות של חגי רוזנבאום מנכ”ל מרכז קנדה, מחר צפוי מספר גבוה יותר של מבקרים ולכן נערך בצוותי עבודה מוגברים.

יקב הרי גליל שב’יראון’, מוסר, כי היום השתתפו כבר מהבוקר, עשרות משפחות במשחק “חפש את המטמון” הנערך בין כרמי ואזורי הטבע בהרי הגליל, על פי מפות ורמזים.

צילום מסוק של מטיילים שנחתו על הר בנטל במרום גולן – באדיבות תיירות מרום גולן

נשיא המדינה מר שמעון פרס, יפתח הערב (רביעי) את “פסטיבל הזמר העברי המסורתי” בקיבוץ עין גב, במסגרתו מופעים עם מיטב אמני ישראל, כאשר ב’טיילת עין גב’, יתקיימו מופעים ללא תשלום, של להקות זמר מכל רחבי הארץ, פעילויות לילדים, שייט בכנרת ושוק אמנים ססגוני.

לפתיחה, צפויים להגיע בימי הזמר, גם שר הביטחון מר אהוד ברק, חברי כנסת ראשי ערים ורשויות מכל רחבי הארץ.

ב’מרכז הרפואי זיו’ בעיר צפת, נקלטו בחדר המיון, החל מהבוקר, מספר פצועים, מחתכים ושברים בגפיים, בשל אי זהירות במהלך הטיולים.

אתמול, טופל, תינוק בן שנתיים, אשר נפל מגובה 2 מטרים בבית המלון בו שהה באחד הקיבוצים בצפון הארץ.

מהמרכז הרפואי על שם “זיו”, מבקשים לטייל בזהירות, להצטייד בכובעים ומים בטיולים הרגליים ולהקפיד לצעוד בשבילים המסומנים ולהישמע להוראות המדריכים והתמרורים באתרים השונים, ובמיוחד בכבישים הסואנים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן