מטבחים

מטבחי רגבה נכנסת לשוק חדרי השינה וארונות הקיר

רגבה, תקים רשת חדשה – Regba ארונות קיר ◄ יוצאת במהלך אסטרטגי להפוך ל- ONE STOP SHOP, המספקת פתרון מלא ל’עיצוב הבית’. במסגרת המהלך הודיעה, החברה, כי היא נכנסת לתחום חדרי השינה, חדרי האמבטיה וארונות קיר.
0
0
מטבחי רגבה, נכנסת לשוק חדרי השינה וארונות הקיר
מטבחי רגבה, נכנסת לשוק חדרי השינה וארונות הקיר

רשת מטבחי רגבה, תשיק הערב (חמישי) את חנות הקונספט היוקרתית ביותר שלה עד כה בהשקעה של 5 מיליון ש”ח. החנות החדשה, שתיפתח במתחם הממגורות ברח’ הלח”י בעיר בני ברק, מיועדת להיות אולם תצוגה מפואר הפונה לקהל מגוון, וכן, לקהל המלווה באדריכלים ומעצבים, והמחפש פתרונות לכל הבית. בחנות החדשה, תציג החברה את הדגמים המעוצבים והמתקדמים ביותר שלה כולל חדרי אמבטיה, חדרי שינה וארונות קיר.

הקמת החנות החדשה היא חלק ממהלך אסטרטגי של רגבה להפוך לספק ONE STOP SHOP ל’עיצוב הבית’. במקביל לפתיחת החנות החדשה במתחם הממגורות בבני ברק, רשת ’רגבה’, הקימה רשת חדשה שנקראת; “Regba ארונות קיר“, החנות הראשונה, ממוקמת במתחם פולג בעיר נתניה, ומשתרעת על 300 מ”ר ובהשקעה של מיליון ₪.

מרגבה, נמסר, כי מתוכננות עוד 2 חנויות; אחת בעיר ראשל”צ, ואחת נוספת באזור צפון הארץ.

“בהמשך להתחזקות המותג בעשור האחרון, החלטנו להתרחב לשווקים נוספים”, אומר בני לרון, מנכ”ל רגבה; “זיהינו צורך של לקוחות רבים בחברה אמינה שנותנת פתרונות לעיצוב כל הבית.

לרון, הוסיף; “בשנה האחרונה, שדרגנו את מערכות הייצור ונערכנו עם צוותים מקצועיים למתן שירותי התקנה למערכות מורכבות, רגבה, ערוכה לספק לכל לקוח פתרון איכותי תפור לפי צרכיו”. סיכם מנכ”ל רגבה.

חברת מטבחי רגבה – Regba, היא יצרנית המטבחים הוותיקה והמובילה בשוק הישראלי (חוגגת השנה 65 שנה להיווסדה). החברה פועלת ממושב רגבה (מפעל ייצור), משווקת באמצעות 17 אולמות.

 

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן