בליבנו לנצח חדרה

נפטר אבי אטיאס, מנהל משאבי אנוש של עיריית חדרה לאחר מחלה קשה

אטיאס, הלך לעולמו בגיל 57 לאחר מאבק במחלה קשה ◄ הובא למנוחות בבית העלמין בעיר אור עקיבא ◄ בדברי ההספד, אמר ראש העיר חדרה; "כל מי שהכיר את אבי ז"ל, נכבש מיד באישיותו; "אדם מדהים, חייכן, נעים הליכות, אדיב, איש תרבות, משכיל מאוד - וכמובן מקצוען מהדרגה הגבוהה ביותר".
0
0
נפטר אבי אטיאס, מנהל משאבי אנוש של עיריית חדרה לאחר מחלה קשה
אבי אטיאס

אבי אטיאס, מנהל משאבי אנוש בעיריית חדרה, נפטר השבוע, ממחלה קשה. מאות השתתפו בדרכו האחרונה של אטיאס, שהובא למנוחות בבית העלמין בעיר אור עקיבא.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אטיאס, בן 57, נשוי ואב לשניים, היה בעל השכלה רחבה ומגוונת. עורך-דין, החבר בלשכת עורכי הדין בישראל, בעל תואר ראשון במשפטים, תואר שני במדעי החברה, ובנוסף בוגר החוג למדע המדינה באוניברסיטה העברית בחוגים סוציולוגיה, אנתרופולוגיה ומדע המדינה.

הוא החל את דרכו הניהולית במשרד התקשורת, שם ניהל את כוח האדם במחוז ירושלים והדרום, המונה כ-2,000 עובדים. במסגרת עבודתו במשרד התקשורת, סייע בהקמת חברת “בזק”, כולל הקמה של יחידות חדשות, איחוד של מחוזות של משרד התקשורת לצורך שירותי טלפון ושירותי הנדסה

היה אחראי על מערך ההדרכה לעובדי המחוז כולל ניהול בית הספר להדרכה אשר עסק בהדרכה מקצועית וניהולית.

בשנת 95’, נכנס לעבודה בחברת “בזק”, כמנהל כוח אדם וכממלא מקום של סמנכ”ל משאבי אנוש. במסגרת זו, היה אחראי לתחומי יחסי עבודה ולניהול תחום הרווחה. כעבור מספר שנים מונה למנהל אגף הרווחה בחטיבת משאבי אנוש, ובמסגרת זו, שימש כמנכ”ל עמותת הרווחה של העובדים.

כמו כן, היה מנכ”ל עמותת קרן חיסכון, העוסקת במתן הלוואות, וכן מנכ”ל עמותת רווחה לגמלאים, שעסקה בין היתר בניהול מועדוני גמלאים ברחבי הארץ עבור אלפי גמלאים ובני משפחותיהם.

בשנים האחרונות עמד בראש אגף משאבי אנוש, אחראי על תחום ניהול משאבי אנוש בכל יחידות החברה.

בנוסף לכל זאת עסק אטיאס גם בפעילות ציבורית והתנדבותית רבה. בין היתר שימש כמנכ”ל עמותת ח.ל.ב, העוסקת בחלוקת מצרכי מזון לילדים במצוקה.

בשנת 2010, נבחר פה אחד לתפקיד מנהל משאבי אנוש שלעיריית חדרה, וזכה להערכה רבה מצד עובדי העירייה, והנהלת העיר.

בין המספידים הרבים ספד לו גם ראש עיריית חדרה מר חיים אביטן; “באפריל 2010, נבחר אבי אטיאס, פה אחד, כמנהל משאבי אנוש בעיריית חדרה. גם הוא וגם אני, היינו משוכנעים שעומדות בפנינו שנים רבות של עבודה משותפת. היום, אפריל 2011, בקושי שנה, אחרי – במקום לעבוד ביחד נכפתה עלינו פרידה שאני מתקשה לעכל”.

בדברי ההספד, אמר ראש העיר חדרה, שכל מי שהכיר את אבי ז”ל, נכבש מיד באישיותו; “אדם מדהים, חייכן, נעים הליכות, אדיב, איש תרבות, משכיל מאוד – וכמובן מקצוען מהדרגה הגבוהה ביותר. לא היה מקצועי ממנו בתחום משאבי אנוש, אבל חשוב מכך – לא היה איש כמותו ביחסי אנוש.

לא היה כמותו ביחסים שבין אדם לחברו. גם בתפקידיו הניהוליים הבכירים לא זנח לרגע את העניין האמיתי שלו ברווחת העובדים, וכל השנים פעל למענם ולטובתם. העובדים הרבים שזכו להיפגש עימו ידעו שעומד לפניהם מנהל אגף ששם את רווחתם בראש מעייניו. הם ידעו שאם אבי, מטפל בענייניהם, אז הם בידיים טובות”. ספד ראש העיר חדרה.

לפני מספר חודשים, התברר שאבי אטיאס, חולה. גם בתקופת הטיפולים המשיך לשדר אופטימיות ותקווה, ולא הפסיק לחייך לרגע ולומר שיהיה בסדר. כולם, קיוו שהוא אכן, יחלים ויחזור לעבודה.

הבשורה המרה התקבלה בעירייה בתדהמה, ורבים מעובדי העירייה הגיעו אל בית העלמין, כדי להיפרד מהאיש, אשר מספידיו, הגדירו כ”אדם אהוב כל כך על רבים כל כך”.

יהי זכרו ברוך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן