חדשות היום

תפילה עולמית לשחרור החייל החטוף גלעד שליט בבוקרו של חג הפסח – חג החירות

0
0

היוזמה המשותפת של רב הראשי לישראל ויו”ר קק”ל מר אפי שטנצלר, ‫‫עלתה היום (ב’) במהלך ביקור של 150 מההנהגה היהודית ונשיאי קק”ל ממדינות העולם בכותל המערבי ובבית הכנסת החורבה כאורחיהם של הרב הראשי לישראל יונה מצגר ויו”ר קק”ל מר אפי שטנצלר.
תפילה עולמית לשחרור החייל החטוף גלעד שליט בבוקרו של חג הפסח - חג החירות
תפילה עולמית לשחרור החייל החטוף גלעד שליט בבוקרו של חג הפסח – חג החירות

משלחת של נשיאי קק”ל, התפללה היום (ב’) עם הרב הראשי לישראל יונה מצגר ויו”ר קק”ל מר אפי שטנצלר בכותל המערבי, ובבית הכנסת החורבה בעיר ירושלים, וסוכם על יוזמה משותפת; בחג הפסח הקרוב הוא חג החירות של העם היהודי, בו יתאחד כל העולם היהודי לתפילה משותפת לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט.

בארגון קק”ל, ציינו, כי זו הזדמנות נדירה שנציגי העולם היהודי הבכירים נוכחים בכנס אחד כדי ליזום את התפילה בכל רחבי העולם, בתי הכנסת על הזרמים השונים ביהדות.

הרב מצגר, חילק לנציגי הקהילות את נוסח התפילה המיוחד שחיבר לשלומו וחזרתו של גלעד שליט וביקש מהנציגים שכל אחד מהם יראה עצמו שליח מצווה בקהילה שלו וידאג שלמחרת ליל הסדר, תשע”א, תתפלל הקהילה כולה בתפילת הבוקר לשחרורו של גלעד שליט.

יו”ר קק”ל מר אפי שטנצלר, הודיע, כי הנוסח התפילה, יועבר לכל לשכות קק”ל בעולם, וביקש מנשיאי קק”ל, הנמצאים, כאמור, בביקור בישראל, בימים אלו, להירתם ליוזמה ולדאוג איש איש בארצו ובקהילה שלו ובבתי הכנסת, ובכלי התקשורת, במדינתם לומר את דבר התפילה, כדי שהדבר יפורסם, ייצור תהודה עולמית לכך שהחייל גלעד שליט, נמצא בשבי ארגון החמאס, ויש לשחררו לאלתר.
‫‫
‫‫”חג החירות מסמל חופש, ואין מתאים ממנו ליצור אחדות עולמית סביב הנושא הכאוב לכולנו – המשך ישיבתו בשבי החמאס של החייל החטוף גלעד שליט, וקריאה לשחרורו” – אמר יו”ר קק”ל מר אפי שטנצלר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן