ריהוט גן

ריהוט גן: עצות, טיפים, הכן את הגינה לקיץ

0
0

האביב כבר מפציע, ומן הסתם אתם במחשבה, מעצבים את הגינה הביתית, ריהוט גן, זוכה לעדנה מחודשת. לא עוד רהיטי גן, אחידים לכל בתי האב בישראל, מתלבטים? יש בנמצא ריהוט גן, העשוי מחומרים שונים ומגוונים, החל מזכוכית, עץ, נצרים, ועד מתכת, וכמובן שילובים מרהיבים בין כמה סוגי חומרים; כיצד לבחור ריהוט גן
ריהוט גן: עצות, טיפים, הכן את הגינה לקיץ
ריהוט גן: עצות, טיפים, הכן את הגינה לקיץ

החורף מתחיל כבר לעזוב אותנו, האביב בפתח והקיץ ממש מעבר לפינת הישיבה הפרטית שלכם בחוץ, האם כבר הכנתם את הגינה לקראת הקיץ הממשמש ובא? – יש כל כך הרבה דברים לעשות בזמן כל כך קצר, ואין זמן יותר טוב להכין ולשדרג את הגינה שלנו מאשר סוף בחורף.

בדיוק בזמן הזה כדאי לרכוש ריהוט גן אשר יחליף את רהיטי הגן הישנים, זוהי העת להחליף את הצמחים העונתיים מאלו שמתאימים לחורף לאלו שמתאימים לקיץ הארצישראלי הלוהט. זהו בדיוק הזמן לבחון גופי תאורה חדשים ורעננים, כדי שהקיץ יגיע – כל שעליהם יהיה לעשות, זה פשוט לקחת משקה עסיסי ולצאת לגינה וליהנות, פשוט ליהנות.

אחד המרכיבים הכי חשובים ביצירת פינת חמד בגינה הביתית, נעוץ ביכולת שלנו לבחור ריהוט גן מתאים. בשנים האחרונות, רהיטי גן, עברו תהפוכות. אם בעבר לכולנו היו רהיטי גן מפלסטיק, במעוצבים פחות או יותר באותו הסגנון, הרי שכיום ריהוט גן מפלסטיק, זוהי אפשרות אחת מיני חומרים רבים.

יש בנמצא ריהוט גן, העשוי מחומרים שונים ומגוונים, החל מ; זכוכית, עץ, נצרים, ועד מתכת, וכמובן שילובים מרהיבים בין כמה סוגי חומרים, כמו למשל; שילוב בין רהיטי גן, עשויים זכוכית לבין מתכת. גם בכל מה שנוגע לעיצובים – ריהוט גן, זוכה לעדנה מחודשת. לא עוד רהיטי גן, אחידים לכל בתי האב בישראל.

ההיצע גדול הרבה יותר, תוכלו להתלבט בין שלל סגנונות עיצוב; סגנון כפרי, סגנון מינימליסטי, סגנון טבעי, עיצובים קלאסיים, קווים מודרניים או שילוב הרמוני בין שני סוגי סגנונות. הקפידו לבחור עיצוב שמשתלב היטב עם עיצוב הגינה שלכם, אך אל תשכחו שצריך להמשיך גם את הקו העיצובי של הבית.

ריהוט גן, בשילוב שמשייה, ליצירת פינת ישיבה

בבואכם לבחור ריהוט גן, חשוב שתבדקו אותו היטב. השתדלו לבחור רהיטי גן העשויים מחומרים עמידים, אחרי הכול אתם רוצים שהריהוט ישמש אתכם לאורך זמן. אל דאגה, כיום הרהיטים המיועדים לגן עשויים מחומרים עמידים מאוד לפגעי מזג האוויר, גם הריהוט שנראה לכם העדין ביותר.

נוחות הישיבה, זהו עוד פרמטר, אשר יש לבחון רגע לפני שלוקחים את מערכת הישיבה הביתה. שבו למשך זמן מה על הכיסאות (בחנות), תחושו אם זה נוח לכם, אם יש לכם טווח תנועה רחב כמו גם שראוי לשים לב ליחס, לפרופורציה שבין השולחן והכיסאות.

וודאו שהשולחן לא גבוה מדי או נמוך מדי, שהוא מרווח ומאפשר לכם, לערוך ארוחות קיציות על גביו.

גם ברביקיו (המנגל), הפך לחלק בלתי נפרד מנוף הגינה הביתית הישראלית. מי מעימנו לא אוהב לנפנף בסופי שבוע וליהנות מאוכל משובח ומהיר.

כיום עומדים לרשותנו שפע של מנגלים ייעודיים לגינה, וחשוב שגם פריט זה ישלב בצורה הרמונית עם רהיטי הגן, שבחרנו ועם עיצוב הגינה.

זהו, הגינה שלכם מוכנה לקיץ! כעת כל שעליכם לעשות זה לפתוח את הדלת המובילה אל הגינה, לקחת משקה צונן, איזה חטיף ופשוט להתענג על קרני השמש המלטפות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן