אופנה

דוגמנית מ’גיאורגיה’ פרזנטורית ל”דימיטריוס” סלון כלות באשקלון

מיכאל מנשרוב מסלון הכלות דמיטריוס, זיהה הזדמנות להיכנס לשוק שמלות הכלה במדינת גיאורגיה, הממוקמת על קו התפר שבין אסיה לאירופה. לאחר שבחנו למעלה מ-50 דוגמניות כפרזנטוריות החברה, נבחרה הדוגמנית המדהימה; קתי פרצוואניה, דוגמנית צמרת בגיאורגיה. מזל טוב.
0
0
קתי פרצוואניה, דוגמנית מ’גיאורגיה’ פרזנטורית ל"דימיטריוס" סלון כלות באשקלון
קתי פרצוואניה, דוגמנית מ’גיאורגיה’ פרזנטורית ל”דימיטריוס” סלון כלות באשקלון

קתי פרצוואניה, דוגמנית צמרת בגיאורגיה נחתה אתמול (ב’), בישראל לצורך צילומים לסלון הכלות דימיטריוס (Demitrius Dalia), בכוונת סלון הכלות מהעיר אשקלון, לפתוח נציגויות בחבר המדינות ובמזרח אירופה בשיתוף החברה הצרפתית “איסמאי” הפועלת בשוק האופנה העילית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

למי שלא הספיק להתעדכן, גיאורגיה, אזרבייג’אן, וחבל קווקז, מסתמנים כמרכז האופנה והתרבות, פסטיבלים בינלאומיים וזמרי האופרה המובילים בעולם כדוגמת; אנדראה בוצ’לי, פלסידו דומינגו, חוסה קררס, כבר פוקדים את הערים וגם אופנת העילית, מקבלת ביטוי בערים המרכזיות כ’טביליסי’, שרק לפני שנתיים וחצי הייתה מצויה בעימות מול רוסיה.

גיאורגיה, נחשבת למדינה מערבית מאוד באופייה, מלבד אתרי טבע שופעים במדינה, חברות מסחריות רבות מגלות בה כעת עניין רב.

מיכאל מנשרוב מ-דמיטריוס, זיהה הזדמנות להיכנס לשוק שמלות הכלה בגיאורגיההממוקמת על קו התפר שבין אסיה לאירופה. לאחר שבחנו למעלה מ-50 דוגמניות כפרזנטוריות החברה, נבחרה דוגמנית הצמרת קתי פרצוואניה (בת 24), דוגמנית צמרת בגיאורגיה שנחתה אתמול (ב’), ליומיים צילומים בישראל ותעבור את חווית “הכלה הישראלית“.

מנשרוב, מסביר כי פרצוואניה, צפויה לשמש כקשר הישראלי בגיאורגיה, כך למשל היא סיכמה עם שגריר ישראל בגיאורגיה, כי ביום העצמאות הקרוב היא תובילתצוגת אופנה של שמלות כלה בטביליסי בהשתתפות; שרים, דיפלומטים וצמרת הכלכלה הגיאורגית, וכן ראשי הקהילה היהודית במדינה.

מאחורי החתמתה של פרצוואניה כפרזנטורית עומדת כוונה של ’סלון הכלות דמיטריוס’ לפתוח נציגויות בחבר המדינות ובמזרח אירופה בשיתוף החברה הצרפתית “איסמאי” הפועלת בשוק האופנה העילית.

בדימיטריוס, מציינים, כי נכון לעכשיו שיווק השמלות בגיאורגיה, יהיה במלון מריוטבטביליסי ומיועד לשוק האלפיון העליון בלבד, על פי ההערכות, מחיר שמלת כלה, יעמוד על עשרות אלפי דולרים.

דליה מנשרוב, מעצבת השמלות ב’דימיטריוס’, מסבירה, כי אומנם שמלות הכלה, יקבלו בולטות, אך יש כוונה לעצב גם שמלות ערב לאלפיון העליון.

החתמת פרצוואניה, היא הראשונה במהלך העסקי של דמיטריוס, ובהמשך צפויות להגיע לארץ דוגמניות צמרת מ-סן פטרסבורג, ברצלונה, בודפשט, ועוד. שיהיה במזל טוב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן