חדשות בארץ

אומ”ץ, אל ראש עיריית נתניה: מדוע עובדת שמעלה בכספי הורים לא הושעתה מעבודתה

0
0

אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ פנה במכתב אל ראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג-אכר; “המשך עבודתה של עובדת עיריית נתניה שלכאורה, מעלה בכספי הורים וכן גנבה כספים מהתקציב השוטף של בית הספר, מהווה פגיעה קשה באמון הציבור ותנועת אומ”ץ אינה יכולה לעבור על כך לסדר היום.
אומ
אומ”ץ, אל ראש עיריית נתניה: מדוע עובדת שמעלה בכספי הורים לא הושעתה מעבודתה

יו”ר הנהלת עמותת אומ”ץ מר אריה אבנרי, פנה השבוע במכתב, אל ראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג-אכר, בעניין השעייתה של עובדת עיריית נתניה, החשודה, לכאורה, כי מעלה בכספי הורים וכן גנבה כספים מהתקציב השוטף של בית הספר, שבו היא מועסקת בסכומים המסתכמים במאות אלפי שקלים.

יו”ר הנהלת אומ”ץ, ממשיך וכותב, כי; “עפ”י פרסומים בימים האחרונים בכלי התקשורת, עוד עולה חשד, כי כנגד העובדת הוגשה תלונה במשטרה. למרבה הצער והתמיהה, הייתה השהייה בהגשת התלונה אל המשטרה, ואני מניח שפרק זמן זה לא נוצל לטשטוש ראיות”.

“סעיף 47 (ג) לתקנות הרשויות המקומיות (משמעת) (התאמת הוראות), תשל”ט -1979, קובע, במפורש, כי; “החלה חקירה פלילית של המשטרה נגד עובד בעבירה שלדעת ראש הרשות המקומית, יש עמה קלון, רשאי ראש הרשות המקומית, ובאין יועץ משפטי, כאמור עם פרקליט המחוז, להשעות את העובד לתקופה שלא תמשך מעבר למועד מתן החלטה בדבר תוצאות החקירה…”. הזכיר וציין אבנרי.

מטרת ההשעיה, הינה להפסיק את פעילותו של העובד במקום עבודתו בגלל קיומן של ראיות, לכאורה, המצביעות על רבב בהתנהגותו וזאת ללא קשר לנקיטתם של הליכים משמעתיים.

לטענתו של יו”ר הנהלת עמותת אומ”ץ מר אריה אבנרי; “המשך עבודתה של הנ”ל מהווה פגיעה קשה באמון הציבור ותנועת אומ”ץ, אינה יכולה לעבור על כך לסדר היום.
נבקשך להודיענו בהקדם מדוע העובדת הנ”ל לא הושעתה מעבודתה עד לקבלת תוצאות חקירת המשטרה”.

העתקים ממכתב הנהלת אומ”ץ, הופנו גם אל מבקר המדינה השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס ואל מנכ”ל משרד הפנים בפועל ד”ר שוקי אמרני.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן