צער בעלי חיים

תנו לחיות לחיות, מקיימת יום אימוץ לכלבים וחתולים: קח כלב או חתול, ותקבל הדרכה

0
0

לוקחים הביתה חבר על ארבע – כלב או חתול, ומקבלים הדרכה במרכז הרפואי לחיות בעיר רמת גן ◄ ביום האימוץ, גם פינת ליטוף לגורים מכירת אביזרים במחירים מיוחדים ◄ תינתן בדיקה וטרינרית ראשונה מתנה ◄ יום האימוץ יתקיים בשבת 5.3.2011, בשעות 10:00-15:00, רחוב הבונים 5 ר”ג
תנו לחיות לחיות, מקיימת יום אימוץ לכלבים וחתולים: קח כלב או חתול, ותקבל הדרכה
תנו לחיות לחיות, מקיימת יום אימוץ לכלבים וחתולים: קח כלב או חתול, ותקבל הדרכה

עשרות כלבים וחתולים מבית המחסה של עמותת “תנו לחיות לחיות”, יגיעו ביום שבת 5.3.2011, החל מהשעה 10:00 למרכז הרפואי לחיות של ד”ר שיינר בעיר רמת גן, בתקווה למצוא בית.

מדי יום מחלץ האמבולנס של “תנו לחיות לחיות” עשרות כלבים וחתולים, חלקם הגדול מגיע לטיפול במרפאה של ד”ר שיינר.

ד”ר שיינר, המשתף פעולה עם העמותה במשך שנים, החליט לפתוח את המרפאה, ולאפשר לכלבים והחתולים שהגיעו אליו לאשפוז – למצוא בתים חמים! בחצר המרכז הרפואי ברמת גן, ניתן יהיה לפגוש את כל החיות המועמדות לאימוץ, פינת ליטוף של גורים וכן, דוכנים למכירת אביזרים במחירים מיוחדים – מיטות, מברשות, חומרים לטיפול בפרעושים, צעצועים ועוד, וכן חולצות, וכובעים של עמותת תנו לחיות לחיות, וספרים בנושא בעלי חיים.

הציבור הרחב מוזמן להגיע – ואולי לצאת עם חבר חדש לחיים! משפחה, אשר תבחר לאמץ כלב או חתול, תזכה בסיור מיוחד במרכז הטיפולי לחיות, כולל הדרכה על הטיפול המומלץ בכלב או החתול שבחרו. ד”ר שיינר, יבצע בדיקה ראשונה במקום, ללא תשלום.

כל הכלבים והחתולים אשר יגיעו ל’יום האימוץ’, ביניהם גם גורים הם מחוסנים, וכן, מעוקרים או מסורסים, ולכל אחד מהם סיפור נוגע ללב על נטישה או התעללות וסיפור הצלה מרגש.

הסוף הטוב של הסיפור, יהיה במציאת בית מתאים עבורם.

יום האימוץ יתקיים בשבת 5.3.2011, בשעות 10:00-15:00, רחוב הבונים 5, רמת גן, לפרטים נוספים והכרחיים; משרדי ’תנו לחיות לחיות’ טלפון; 03-6241776.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן