מוזיקה

רשות השידור: עדי צ’זרה, יחליף את הזמר ולדי בלייברג בתחרות הקדם אירוויזיון 2011

0
0

הזמר בלייברג (“כוכב נולד”), לא ישתתף בשל נסיבות משפחתיות מצערות, הצהיר, בעבר, כי; “החלום הכי גדול שלי הוא לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון” ◄ יעקב נווה, נציג ארגוני האמנים במוסדות רשות השידור, ויו”ר הוועדה לבחירת השירים; “אנו מקווים לשיתוף פעולה אמנותי ופורה עמו בעתיד. בתחרות יתמודדו עשרה אמנים כפי שנקבע”.
רשות השידור: עדי צ’זרה, יחליף את הזמר ולדי בלייברג בתחרות הקדם אירוויזיון 2011
רשות השידור: עדי צזרה, יחליף את הזמר ולדי בלייברג בתחרות הקדם אירוויזיון 2011

בשל נסיבות משפחתיות מצערות, נבצר מהזמר ולדי בלייברג, להשתתף ב’תחרות הקדם אירוויזיון 2011’, הזמר בן ה-28, השתתף בלא מעט תחרויות, כולל תחרויות בינלאומיות והוא זכור בעיקר כאחד משלושת הפיינליסטים בגמר “כוכב נולד” (2009), הצהיר, בעבר, כי; “החלום הכי גדול שלי הוא לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון.

במקומו של הזמר ולדי בלייברג, ייכנס לתחרות האמן הבא בתור ברשימת האמנים שנקבעו ע”י ועדת השיפוט והוא; הזמר עדי צ’זרה עם השיר; “להתאבד על אהבה”.

הזמר צ’זרה, הינו בוגר האקדמיה למוסיקה ע”ש רובין בעיר תל-אביב וזכה במלגות מטעם קרן התרבות אמריקה-ישראל בשנים 1996-97 ו-1998-99. השתתף בסדנת האופרה, ולמד משחק ותיאטרון אצל הבמאי הלל נאמן. כמו כן, למד משחק מול מצלמה, היה סולן להקת “צעירי ת”א” ובוגר להקת חיל האוויר.

עדי, שר תפקידים באופרות שונות עם התזמורת הסימפונית תל-אביב, הסימפונית חיפה והאופרה הישראלית החדשה.

הופעותיו במחזות זמר ובתיאטרון כוללות את; “כנר על הגג”, “מתנקשים”, “קלאסיקומדי” ו”כטוב בעיניכם”, והוא הופיע בהופעת -יחיד; “הכל יפה” בבימויה של רותי דייכס (כולל כתיבה והלחנת מוסיקה מקורית). הוא הופיע כסולן ביצירות שונות בפסטיבל אבו-גוש.

הזמר ולדי בלייברג – לא ישתתף בתחרות הקדם אירוויזיון

כזמר, הופיע צ’זרה ב”ספר מסביליה” (אלמוויוה) עם התזמורת הסמפונית ת”א, “חליל הקסם” (טמינו), “נישואי פיגרו” (בזיליו/דון קורציו) עם התזמורת הסימפונית חיפה.

עדי צ’זרה, השתתף גם בפסטיבל אבו גוש; שר ב”מיסה חגיגית קטנה” מאת רוסיני, “אופרטוריום” מאת שוברט, “רקוויאם” מאת ברוקנר ו”רקוויאם” מאת צ`ימרוזה.

כמו כן, הופיע באופרה “היובל” מאת אבל ארליך. השתתף במחזות הזמר “כנר על הגג” – פשנל הפקות תיאטרון בית ליסין: ב”מתנקשים” תיאטרון הקאמרי: ב”כטוב בעיניכם”.

יעקב נווה, נציג ארגוני האמנים במוסדות רשות השידור, ויו”ר הוועדה לבחירת השירים, אמר היום (ראשון), כי; “לצערנו, בשל הנסיבות האישיות של ולדי בלייברג, הוא הודיע לנו, כי נבצר ממנו להשתתף בתחרות.

אנו מקווים לשיתוף פעולה אמנותי ופורה עמו בעתיד. בתחרות יתמודדו עשרה אמנים כפי שנקבע”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן