אופנה

שירלי בוגנים, נבחרה להוביל את קמפיין המותג הבינלאומי ZEKI לרשת בגדי הים של “גליק”

0
0

חזי גליק מנכ”ל רשת “גליק” לבגדי ים; “שירלי בוגנים, משקפת את ערכי המותג הבינלאומי ZEKI. היא נשית, קלאסית, מעודנת ובעלת יופי ייחודי שתמיד רלוונטי. יופייה ונוכחותה מדגישים ומבליטים את אופי הקולקציות אותן היא לובשת ◄ עלות קמפיין לרשת בגדי הים של “גליק”: 30,000 $ לעונה
שירלי בוגנים, נבחרה להוביל את קמפיין המותג הבינלאומי ZEKI לרשת בגדי הים של
שירלי בוגנים, נבחרה להוביל את קמפיין המותג הבינלאומי ZEKI לרשת בגדי הים של “גליק”

הדוגמנית שירלי בוגנים, נבחרה להוביל את קמפיין מותג בגדי הים הבינלאומי ’ZEKI’ לרשת בגדי הים של “גליק” זאת למשך עונה בעלות של 30,000 $.

בוגנים, הצעידה אינספור קמפיינים ושערים בארץ ובחו”ל ואף זכתה בתואר; “האישה היפה בישראל” אשר הפך אותה לאייקון יופי והצלחה. במהלך החמש עשרה האחרונות היא אחת הדוגמניות המובילות בארץ ונראה שהיא משתבחת עם הזמן.

חזי גליק מנכ”ל רשת “גליק” לבגדי ים; “שירלי בוגנים, משקפת את ערכי המותג הבינלאומי ZEKI. היא נשית, קלאסית, מעודנת ובעלת יופי ייחודי שתמיד רלוונטי. יופייה ונוכחותה מדגישים ומבליטים את אופי הקולקציות אותן היא לובשת.

אנו שמחים על תחילת שיתוף הפעולה שלנו עם שירלי ומקבלים אותה בברכה למשפחת “גליק”. אנו בטוחים ששיתוף הפעולה עם שירלי יתרמו להצלחת המותג”.

על יצירת הקמפיין אחראי משרד הפרסום FREDERICK, את הקטלוג יצלם עידו לביא, בלוקיישן ייחודי בנמל – תערוכת תאורה אומנותית הנקראת; AQUA, ומציגה יצירות תאורה בהשראת אלמוגים וים.

איש הפרסום פרדריק בלסן, משרד הפרסום FREDERICK; “הבחירה בשירלי בוגנים, נעשתה לאחר בדיקה מקיפה וסקר שערכנו בקרב נשים בגילאי 25-40, המהוות את קהל היעד של המותג ZEKI, וחושפות, כי הנשים הללו, מתחברות לשירלי, ורואות בה מודל נשי נערץ המשדר יופי, קלאסיות ורוך לצד יוקרה וניחוח בינלאומי.

השילוב של לוקיישן קסום, דוגמנית מהפנטת וקולקציה יוקרתית יוצרים קטלוג מרהיב וקמפיין יפיפה ונכון למותג כזה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן