פלילים

הוחמר עונשם של אוהדי הפועל תל אביב שקראו קריאות נגד תנ”צ אהובה תומר ז”ל

0
0

שני אוהדי הפועל תל אביב, שנעצרו במהלך המשחק בין הפועל ת”א לקרית אתא, הורחקו ל-4 חודשים ◄ מפקד מרחב חוף, תת ניצב רוני עטיה; “אני מביע שאט נפש מהתנהגותם הבזויה של האוהדים, אנחנו נמשיך בהליך הפלילי ונעשה כל שצריך על מנת למצות את הדין עם אותם אוהדים בזויים אשר מקומם לא במגרשי הספורט”.
הוחמר עונשם של אוהדי הפועל תל אביב שקראו קריאות נגד תנ
הוחמר עונשם של אוהדי הפועל תל אביב שקראו קריאות נגד תנ”צ אהובה תומר ז”ל

בית המשפט המחוזי בעיר חיפה, החליט (רביעי) להרחיק מהמגרשים לארבעה חודשים את שני אוהדי הפועל תל אביב, שנעצרו במהלך המשחק בין הפועל ת”א לקרית אתא. כזכור, בית משפט השלום הרחיק את השניים ל-15 יום, אך בעקבות ערעור של המשטרה לבית המשפט המחוזי, הוחמר עונשם.

“הדברים חמורים ומעוררים חלחלה ושאט נפש כאשר הם נאמרים על מי שהקריב את נפשו תוך ניסיונות להצלת חיים”, אמר השופט כמאל סעב במהלך הדיון; “אני דוחה בשתי ידיי הסברים אלו ומוקיע אותם בכל לשון של הוקעה, לדאבון הלב חוסר הרגישות וההתחשבות חצתה כל גבול”.

מפקד מרחב חוף, תת ניצב רוני עטיה; “אני מביע שאט נפש מהתנהגותם הבזויה של האוהדים, אנחנו נמשיך בהליך הפלילי ונעשה כל שצריך על מנת למצות את הדין עם אותם אוהדים בזויים אשר מקומם לא במגרשי הספורט”.

דובר המשטרה, מסר, כי בשבוע שעבר, במהלך משחק כדורגל במסגרת גביע המדינה שנערך בקרית אתא, התלונן קוון המשחק שאוהדי הפועל תל אביב, יורקים עליו. כוח משטרתי וסדרנים שנכנסו ליציע להרחיק את הקהל, הותקפו על ידי האוהדים, שבנוסף החלו בקריאות גנאי כלפי תנ”צ אהובה תומר ז”ל. במהלך האירוע, האוהדים קראו; “אש אש אהובה תומר עולה באש”.

בעקבות האירוע, נעצרו שניים מהאוהדים בגין תקיפת השוטרים והכשלתם. השניים הובאו לבית משפט השלום, שם החליטה השופטת על הרחקתם ל-15 ימים ממגרשי הכדורגל, וזאת בניגוד לבקשת המשטרה אשר ביקשה להרחיקם לחצי שנה (עד תום עונת המשחקים), אך כאמור, היום קיבל בית המשפט המחוזי את הערעור והחמיר בעונשם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן