חדשות היום

גורמי האנרגיה והתשתית התכנסו להערכת מצב לאור הפסקת הזרמת הגז הטבעי ממצרים

0
0

שר התשתיות הלאומיות ד”ר עוזי לנדאו, חזר; והדגיש; כי; ישראל, ערוכה מבעוד מועד למצבים של הפסקת אספקת גז, וקיימת אפשרות מיידית לעבור למקורות אנרגיה חלופיים. בשל ההיערכויות המוקדמות של משרד התשתיות הלאומיות והחברות הקשורות בו, לא צפוי שיבוש באספקת החשמל.
גורמי האנרגיה והתשתית התכנסו להערכת מצב לאור הפסקת הזרמת הגז הטבעי ממצרים
גורמי האנרגיה והתשתית, התכנסו להערכת מצב בעקבות הפסקת הזרמת הגז הטבעי ממצרים

שר התשתיות הלאומיות, ד”ר עוזי לנדאו, כינס אמש (מוצ”ש 5.2.2011) את אנשי המשרד ואת גורמי האנרגיה והתשתית לדיון הערכת מצב בעקבות הפסקת הזרמת הגז הטבעי ממצרים אתמול בבוקר.

בדיון, עלה, כי בשלב זה על המשק הישראלי, להיערך למספר ימים ללא אספקת גז טבעי ממצרים, אך עם זאת מדגישים במשרד התשתיות הלאומיות, כי ננקטו כל הצעדים על מנת למנוע שיבושים באספקת החשמל הסדירה ונכון לעכשיו לא צפויים שיבושים כאלה.

כמו כן, דווח, כי עקב האירוע תוגברה האבטחה סביב מתקני התשתית השונים.

בימים הקרובים, ימשיכו במשרד התשתיות הלאומיות לעקוב אחר האירועים ולהיערך בהתאם, על מנת לשמור על אספקת חשמל סדירה אמינה ויציבה למשק הישראלי.

שר התשתיות הלאומיות ד”ר עוזי לנדאו, חזר; והדגיש; כי; ישראל, ערוכה מבעוד מו’עד למצבים של הפסקת אספקת גז, וקיימת אפשרות מיידית לעבור למקורות אנרגיה חלופיים’.

בשל ההיערכויות המוקדמות של משרד התשתיות הלאומיות והחברות הקשורות בו, לא צפוי שיבוש באספקת החשמל.

יש לציין, כי בתרגיל שנערך לפני מספר חודשים, תורגל תרחיש של הפסקת הזרמת גז טבעי מ-מצרים למשק הישראלי.

בעקבות התרגיל, גובשו המלצות שונות בתחומים מקצועיים ושופרה היערכות משרד התשתיות הלאומיות, וגופי התשתית, למצב של שיבושים ב’אספקת הגז’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן