כאן הוד השרון

הוד השרון: למה מי יגיד לי ש’אין כניסה’ לרחוב של הבית שלי

0
0

עיריית הוד השרון, הציבה את התמרור מחדש, אך גם בפעם הבאה העניין חזר על עצמו, עד שבפעם השלישית התמרור, הוצב יחד עם מצלמת אבטחה ◄ החשוד, אמנם נעצר ע”י המשטרה, אך הוא מסרב לשתף פעולה עם חוקריו.
הוד השרון: למה מי יגיד לי ש’אין כניסה’ לרחוב של הבית שלי
הוד השרון: למה מי יגיד לי ש’אין כניסה’ לרחוב של הבית שלי

על “כוהנת הנימוסים וההליכות” של החברה הישראלית, הגברת חנה בבלי (1901 – 17 במאי 1993), שכתבה טורים בנושא בעיתונים, החל משנות ה-60, בוודאי לא שמע תושב הוד השרון, בן 61, אשר על פי משטרת ישראל, הוא נעצר לאחר שעקר מספר פעמים תמרור בסמוך לביתו. תחילת הסיפור, כאשר הוצב תמרור ’אין כניסה’ בפתחו של רחוב בבלי בעיר הוד השרון. ככל הנראה, העניין הפריע לאחד התושבים, שעקר את התמרור ממקומו.

עיריית הוד השרון, הציבה את תמרור אין כניסה מחדש, אך גם בפעם הבאה, העניין, חזר על עצמו, עד שבפעם השלישית התמרור, הוצב יחד עם מצלמת אבטחה.

בתיעוד המצלמה, שהוצבה ברחוב, נראה תושב הגר ברחוב בבלי, מגיע למקום ועוקר ממקומו את התמרור.

החשוד, אמנם נעצר על ידי המשטרה, אך הוא מסרב לשתף פעולה עם חוקריו. בהמשך היום הוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר כפר סבא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן