עובדים | תעסוקה | כוח אדם

הנהלת רשות השידור, וההסתדרות, חתמו על הסכם קיבוצי לטכנאי הרדיו

0
0

כ-56 עובדים יפרשו בתנאים מוגדלים ◄ יו”ר ועד טכנאי הרדיו ברשות השידור, רן אפרתי; לאחר מו”מ בן 4 שנים, הגענו להסכם הראוי ביותר למען טכנאי הרדיו ◄ יו”ר רשות השידור, דר’ אמיר גילת; “מדובר בצעד חשוב לקראת יישום הרפורמה. העבודה הקשה עוד לפנינו. הרפורמה האמיתית תושלם כאשר ירגישו אותה הצופים בטלוויזיה, המאזינים ברדיו והגולשים באינטרנט”.
הנהלת רשות השידור, וההסתדרות, חתמו על הסכם קיבוצי לטכנאי הרדיו
הנהלת רשות השידור, וההסתדרות, חתמו על הסכם קיבוצי לטכנאי הרדיו

יו”ר רשות השידור, דר’ אמיר גילת, מנכ”ל רשות השידור, מוטי שקלאר ויו”ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסנקורן, נציגי העובדים ונציגי האוצר חתמו היום (שני) על הסכם קיבוצי לטכנאי הרדיו.

במסגרת ההסכם, לא יופעל אולפן על ידי הרשות ללא שיבוץ טכנאי רדיו עובד הרשות לתקופה של 10 שנים. כך שלא יהיה מצב של “one men station”.

בנוסף, ההסכם שנחתם היום עם טכנאי הרדיו, זהה בעיקרו להסכם שנחתם לפני שבוע עם טכנאי הטלוויזיה ובהתאמה ייחודית של עבודת טכנאי הרדיו ובמסגרתו יתקיים שינוי במבנה השכר תוך אי פגיעה בגובה השכר ותוך הרחבת הבסיס הפנסיוני בכ- 20%-30%.

כמו כן, כלל הסכמי העבודה, הקיימים, יוחלפו בהסכמי עבודה חדשים המאפשרים ניהול יעיל של הרשות תוך הכנסת אמצעים טכנולוגים חדשים ותוך פרישת עובדים.

בנוסף, במסגרת ההסכם ובשלב הראשון, ימומשו הסכמי השכר בגין הסכם השכר במגזר הציבורי שנחתם בשנת 2008 על 5% תוספת שכר עם כניסת ההסכם לתוקף ו- 6.25% לפי הפריסה שנקבעה בהסכם שנחתם בין המדינה להסתדרות לשנת 2010.

בשלב השני, לאחר יישום הרפורמה, תינתן תוספת של 30% למנהלי מחלקות, לערך השעה לעבודה נוספת. כמו כן, תינתן תוספת של קידום בדרגה אחת לפחות בתקופת ההסכם תינתן לכלל העובדים לרבות העובדים בדרגות אישיות.

בנוסף, כ- 56 עובדים, יפרשו בתנאים מוגדלים ויקבלו; שתי דרגות פרישה, הגדלת שיעור הקצבה ב-10%, מענק הסתגלות בסכום השווה למשכורת הקובעת ב-11 חודשים, מענק פרישה מיוחד, מענק כספי, פיצוי בעד חופשת מחלה שלא נוצלה.

כמו כן, עקב השינויים הגיאוגרפיים במסגרת הרפורמה, סוכם, כי ניוד עובדים ממקום גיאוגרפי אחד למתחם גיאוגרפי אחר, ייעשה רק בהסכמת העובד, ותוך פיצוי בגין ניוד גיאוגרפי. כמו כן, ניוד בין מדיות יעשה בהסכמת העובד בלבד.

יו”ר רשות השידור, דר’ אמיר גילת, אומר; “מדובר בצעד חשוב לקראת יישום הרפורמה. העבודה הקשה עוד לפנינו. הרפורמה האמיתית, תושלם כאשר ירגישו אותה הצופים בטלוויזיה, המאזינים ברדיו והגולשים באינטרנט”.

מנכ”ל רשות השידור, מר מוטי שקלאר, אומר; “מדובר בהסכם חשוב ומהותי לרשות השידור המעוגן בסמכותה הניהולית של הרשות ואת הגמישות הניהולית ומאפשר בין היתר, הכנסת ויישום טכנולוגיות חדשות לרשות, הכנסת דיווח שעון נוכחות באמצעות שעון נוכחות אלקטרוני.

אני מקווה שהחתימה על ההסכם הזה, יחד עם העיתונאים וטכנאי הטלוויזיה, שחתמו יביא במהרה את הועד המשולב לחתימה על הסכם וליציאה לדרך החדשה וליישום הרפורמה. אני מבקש להודות גם לאוצר ובמיוחד לברק שטרוזברג”.

יו”ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, מר אבי ניסנקורן, אומר היום; “מדובר בצעד נוסף בהשלמת הסכמי הרפורמה לגבי העובדים ב’רשות השידור’ לטובת הסדרת זכויות העובדים ושיפור השידור הציבורי”.

יו”ר ועד טכנאי הרדיו ברשות השידור, מר רן אפרתי; “לאחר מו”מ ארוך בן ארבע שנים, הגענו להסכם הראוי ביותר למען טכנאי הרדיו. ההישג החשוב למען הטכנאים
היה הכרת ההנהלה באופן העבודה הייחודי של הטכנאים בתחנות הרדיו.

כולי תקווה שההסכם יתרום לשירות הציבורי ולהצלחתו. על רשות השידור מוטלת כיום חובת ההצלחה לקיום נאות של השידור הציבורי”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן