רפואת ילדים

משרד הבריאות: ילדי ישראל, יקבלו, חיסון פרבנר 13, החיסון כנגד 13 זני הפנוימוקוק

0
0

משרד הבריאות, צופה, כי תוספת ההגנה הזו (Prevenar 13 vaccine), בחיסון החדש והמקיף ביותר כנגד 13 זני הפנוימוקוק, תפחית את הסיכון של דלקת ריאות, דלקת קרום המוח וזיהומים קשים בדם ◄ ישראל, היא בין המדינות הראשונות בעולם המכניסה את החיסון המשופר לשגרת החיסונים.
משרד הבריאות: ילדי ישראל, יקבלו, חיסון פרבנר 13, החיסון כנגד 13 זני הפנוימוקוק
משרד הבריאות: ילדי ישראל, יקבלו, חיסון פרבנר 13, החיסון כנגד 13 זני הפנוימוקוק

משרד הבריאות, מסר היום (א’), כי חיסון פרבנר 13 (Prevenar 13 vaccine), המשמש כנגד חיידק ה’פנוימוקוק’ (pneumococcus, Diplococcus pneumoniae), הנחשב כגרסה המתקדמת ביותר של חיסון הפרבנר, אשר נכנס לשגרת החיסונים ביולי 2009, הוכנס לשגרת החיסונים, ויחליף את החיסון ’פרבנר 7’ לכל ילדי ישראל.

עולה, כי ישראל, היא בין המדינות הראשונות בעולם המכניסה את החיסון המשופר לשגרת החיסונים.

החיסון החדש, שאושר לשימוש לאחרונה על ידי רשויות הבריאות בארה”ב, באירופה ובישראל, מספק הגנה ל-13 זנים של חיידק ה’פנוימוקוק’, שהינו הגורם העיקרי ל’דלקת קרום המוח’, דלקת ריאות ו’זיהום בדם’ בילדים מתחת לגיל 5.

לדברי מומחי משרד הבריאות, החיסון החדש מבוסס על הטכנולוגיה והידע המדעי של חיסון הפרבנר, ואישורו על ידי רשויות הבריאות בעולם, מתבסס על 13 מחקרים שלב 3 בהם השתתפו כ-7,000 ילדים, ועל הניסיון המצטבר של השימוש בחיסון הקודם שדומה לו בהרכבו.

חיסון הפרבנר 13, מעניק הגנה לפעוטות מפני 13 זנים של ’חיידק הפנוימוקוק’, הכוללים את שבעת הזנים שקיימים בחיסון שניתן עד היום ועוד 6 זנים נוספים הנחשבים לכאלה המסכנים את התינוקות בישראל.

בין היתר, נוסף חיסון כנגד זן ה-19A‏ של החיידק, שהפך להיות דומיננטי ואף עמיד ל’אנטיביוטיקה’.

החיסון, ניתן בישראל, בשיטה של שתי מנות בגיל חודשיים וארבעה חודשים, ועוד זריקה בגיל 12 חודשים (סה”כ 3 מנות).

משרד הבריאות, צופה, כי תוספת ההגנה הזו (חיסון פרבנר 13 (Prevenar 13 vaccine), תפחית את הסיכון של; דלקת ריאות, דלקת קרום המוח וזיהומים קשים בדם.

משרד הבריאות, מוסיף, כי הוא גאה על כך שישראל היא מהמדינות הראשונות בעולם שהבטיחו לעצמם מעבר חלק לחיסון המתקדם, כך שילדי ישראל, יזכו להגנה מרבית מפני חיידק אלים זה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן