פלילים

הערוץ הראשון, הציג תיעוד בלעדי של חקירת עד המדינה בפרשת הרצח של השופט עדי אזר

0
0

הערב במהדורת “מבט”, שודרו קטעים ובו הוצגו, כיצד “עוזרים” חוקרי המשטרה, לעד המדינה אבינועם חגבי, בפרשת הרצח של השופט עדי אזר, לשנות את גרסתו.
הערוץ הראשון, הציג תיעוד בלעדי של חקירת עד המדינה בפרשת הרצח של השופט עדי אזר
הערוץ הראשון, הציג תיעוד בלעדי של חקירת עד המדינה בפרשת הרצח של השופט עדי אזר

תמר אלמוג, הכתבת לענייני משפט של הערוץ הראשון, חשפה, הערב (שני 13.12.2010) במהדורת “מבט” של הערוץ הראשון, את התיעוד הבלעדי מתוך חדרי החקירות של המשטרה, ובו הוצגו, כיצד “עוזרים” חוקרי המשטרה, לעד המדינה אבינועם חג’בי, בפרשת הרצח של השופט עדי אזר, לשנות את גרסתו.

כזכור, בית המשפט העליון, התיר אתמול (א’, 12.12.10) לבמאי יצחק רובין, לשלב בסרט תיעודי את חקירתו במשטרה של עד המדינה בפרשת רצח השופט עדי אזר ז”ל, במסגרת סרט שהופק עבור הערוּץ הראשון.

כידוע, והיום, גם ברור למה התנגדה המדינה לבקשה של מפיק הסרטים מר יצחק רובין בנוגע לעדותו של אבינועם חג’בי, בטענה שהפרסום יפגע בפרטיותו של חג’בי, ויחשוף דרך פעולה של המשטרה.

בית המשפט העליון, מתח ביקורת קשה על התנהלות המשטרה בחקירה זו. כב’ השופטים אדמונד לוי, אליקים רובינשטיין, וכב’ השופט סלים ג’ובראן, דחו את הטענות הללו. זהותו ותוכן עדותו של חג’בי אשר כבר פורסמו, וקבעו, כי על שיטות החקירה של המשטרה ניתן ללמוד גם מתמלילי החקירה.

להורדת הקטע מתוך מהדורת “מבט” של הערוץ הראשון; עדות בחקירת פרשת רצח השופט עדי אזר, באדיבות הערוץ הראשון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן