השריפה בכרמל (2010)

השר להגנת הסביבה, במכללת נתניה: הנזק לסביבה בשריפה בכרמל כ-170 מיליון ₪

0
0

השר ארדן; תוך כשנתיים עד 3 שנים ניתן יהיה לשקם עצים קיימים שנפגעו ב’שריפה בכרמל (2010)’, אך לא ניתן עדיין להעריך, מתי יושלם כל תהליך השיקום ◄ ראש עיריית נתניה, הגב’ פיירברג-איכר; “משרד האוצר, צודק בדרישתו לרפורמה כוללת בשרותי הכבאות ◄ ארדן, פיירברג, ויולי תמיר, התארחו אצל חברת חבר הנאמנים של המכללה האקדמית נתניה הגב’ קלוד ברייטמן על הדשא בקיסריה
השר להגנת הסביבה, במכללת נתניה: הנזק לסביבה בשריפה בכרמל כ-170 מיליון ₪
השר להגנת הסביבה, במכללת נתניה: הנזק לסביבה בשריפה בכרמל כ-170 מיליון ₪

“הנזק שנגרם לסביבה ב’שריפה בכרמל (2010)’, מוערך בין 150 ל-170 מיליון ₪. ההערכה הכספית, מתייחסת ל’שיקום’ היערות, השבילים, החי-בר, ומפגעי פסולת. אמר השר להגנת הסביבה ח”כ גלעד ארדן, במפגש עם בכירים ב’מכללה האקדמית נתניה’, שהתקיים בביתם של יגאל וקלוד ברייטמן בקיסריה. ברייטמן, עומדת בראש הפעילות הפרנקופונית במכללה האקדמית נתניה.

לדברי השר ארדן; “תוך כשנתיים עד שלוש שנים, ניתן יהיה לשקם עצים קיימים אשר נפגעו ב’שריפה בכרמל’, אך לא ניתן עדיין להעריך מתי יושלם כל תהליך השיקום של העצים”.

השר ארדן, אמר, כי הוא מתנגד להקמת ’ועדת חקירה’, וסבור שיש להקים מיידית רשות כבאות ארצית, וליישם המלצות קיימות. לדעה זו שותפה גם ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, שבלטה בהשתתפותה במפגש.

לדעתה, של ראש עיריית נתניה; “המצב הקיים הוא “אנדרוגינוס” שכן מצד אחד מדובר במעין גוף צבאי שהמשרתים בו נושאי דרגות כמו בצבא ומצד שני בגוף אזרחי שזכותו גם לשבות. העליתי’ דרישה זו, כבר לפני 15 שנה”.

גב’ פיירברג, שהתפטרה מתפקיד האחראית לשיקום האנושי של אסון ’השריפה בכרמל (2010)’, הוסיפה, כי; “משרד האוצר, צודק בדרישתו ל”רפורמה כוללת”, אשר תכלול גם איסור שביתה כפי שקיים בכל גוף העוסק ב’הצלת חיים’.

◄ ארדן, פיירברג, ותמיר אצל ברייטמן על הדשא

אצל הגב’ קלוד ברייטמן על הדשא

חברת חבר הנאמנים של המכללה האקדמית נתניה, הגב’ קלוד ברייטמן, ערכה בביתה בישוב קיסריה, קבלת פנים לסופר האמריקאי ד”ר מייק אוונס אשר התפרסם בספריו על מדיניות החוץ של ארה”ב, כולל כלפי עירק ושכנתה איראן.

באירוע, נצפו; השר להגנת הסביבה מר גלעד ארדן, ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג, ובעלה תא”ל (מיל.) רוני איכר, שרת החינוך לשעבר פרופ’ יולי תמיר, בכירי המכללה ד”ר דוד אלטמן, ד”ר ראובן פדהצור, ותא”ל (מיל.) ברוך שפיגל, ועוה”ד יהודה רווה, ורעיתו תמי.

המרכז לדיאלוג אסטרטגי במכללת נתניה, יארח את ד”ר אוונס ל”הרצאת אורח” ביום שלישי הקרוב (14.12.10) בשעה 19:00 במכללה (רח’ האוניברסיטה 1, קרית רבין, נתניה). באותו מעמד, יעניק האורח תרומה ל”מרכז לדיאלוג אסטרטגי במכללת נתניה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן