השריפה בכרמל (2010)

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, מאמץ מסקנות דו”ח מבקר המדינה בנושא הכבאות

0
0

ראש הממשלה, נתניהו; מחויב ליישמן בהקדם ◄ בסיום הדו”ח ציין המבקר בחיוב את החלטת הממשלה מיולי האחרון בעניין שיפור מערך הכבאות, וכינה אותה “החלטה חשובה ומשמעותית”.
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, מאמץ מסקנות דו
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, מאמץ מסקנות דו”ח מבקר המדינה בנושא הכבאות

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו מעריך את בדיקתו המעמיקה של מבקר המדינה בנושא הכבאות, מאמץ את מסקנותיו ומחויב ליישמן בהקדם האפשרי.

ראש הממשלה מר נתניהו, הנחה שהצוות הבין משרדי שהקים ברשות מנכ”ל משרד ראש הממשלה, ידון כבר בשבוע הבא בהמלצות הדו”ח, במטרה ליישמם בהקדם האפשרי.

ראש הממשלה, שהעלה, השנה את תקציב הכבאות במאה מיליון ₪, הנחה את מזכירו הצבאי, האלוף יוחנן לוקר, להניח לפניו בימים הקרובים הצעה להקמת מערך כיבוי אווירי, שרק בכוחו להתמודד עם שריפות ענק, כפי שארע ב’שריפה בכרמל’.

יש להוסיף, כי בסיום הדו”ח, ציין המבקר, בחיוב את החלטת הממשלה מיולי האחרון, בעניין שיפור ’מערך הכבאות’, וכינה אותה; “החלטה חשובה ומשמעותית”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן