חדרה | פוליטיקה

חדרה: יו”ר האופוזיציה, גנדלמן: צר לי על החלטת שר הפנים בנוגע לכהונת ראש העיר

0
0

תת אלוף במיל’ צביקה גנדלמן, ראש סיעת “חדרה אחת” במועצת העיר חדרה, על החלטת שר הפנים, אלי ישי; “לפזר במצב הזה רק את מועצת העיר, הוא שיקול דעת גרוע. נפעל לכן, כמתחייב מאחריותנו הציבורית ובכל הכלים שיעמדו לרשותנו”.
חדרה: יו
חדרה: יו”ר האופוזיציה, גנדלמן: צר לי על החלטת שר הפנים בנוגע לכהונת ראש העיר

תת אלוף במיל. צביקה גנדלמן, ראש סיעת “חדרה 1” במועצת העיר חדרה, הגיב (חמישי), בחריפות על החלטת שר הפנים, מר אלי ישי, בנוגע להמשך כהונת ראש העיר מר חיים אביטן, לפי שעה, ורמז, כי יפעל במישור המשפטי, לשינוי החלטת שר הפנים.

כזכור, לפני למעלה משבועיים, החליט שר הפנים, לפזר את מועצת עיריית חדרה, בהתאם להמלצות היועץ המשפטי של משרדו, בשל אי אישור תקציב עיריית חדרה עד למועד החוקי שניתן לה. אי לכך, משרד הפנים, הודיע, כי בימים הקרובים ימונו ארבעה חברי ועדה קרואה.

גנדלמן, ראש סיעת “חדרה אחת” במועצת העיר חדרה, מסר בהודעה לעיתונות בסוף השבוע שעבר (חמישי), כי; “צר לי על החלטת שר הפנים בנוגע לכהונת ראש העיר בחדרה, ראש העיר מר חיים אביטן, הינו האחראי העיקרי למצב אליו נקלעה חדרה.

הייתה ביכולתו של ראש העיר שעמד בראש קואליציה רחבה להעביר ללא קושי את התקציב בזמן ולפי החוק”.

גנדלמן, ממשיך וכותב, כי; “מתוך רשלנות וזלזול בחוק, ומשיקולים שלו, בחר ראש העיר שלא להגיש את התקציב לאישור המועצה במשך חודשים רבים. וכאשר סוף סוף, בעת שהוגש כבר התקציב לאישור, בחר ראש העיר אביטן, לצאת לסיור לא הכרחי בארץ סין…”.

“לפזר במצב הזה רק את מועצת העיר, הוא שיקול דעת גרוע”. מוחה גנדלמן.

ראש סיעת “חדרה אחת”, מר גנדלמן, מזהיר, ורומז, כי יפעל במישור המשפטי, לשינוי החלטת שר הפנים. כי; “נפעל לכן, כמתחייב מאחריותנו הציבורית ובכל הכלים שיעמדו לרשותנו”.

סיכם את תגובתו, יו”ר האופוזיציה במועצת העיר חדרה, מר צביקה גנדלמן”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן