סלבס עולמי

הזמרת סלין דיון (Celine Dion), ילדה זוג תאומים: בנים

0
0

למשפחתה של הזמרת קנדית-צרפתית המפורסמת והמצליחה, סלין דיון, בעלה רנה אנג’ליל, ובנם בן 9, התווספו תאומים ממין זכר ◄לפני כ-8 חודשים בניסיון השישי, של הפריה חוץ גופית, וטיפולים שכללו דיקור, בעיר ניו יורק, שם שהתה הזמרת במשך כחודש, התבשר עולם המוסיקה, עלו הניסיונות האלה בהצלחה והיא נקלטה.
הזמרת סלין דיון (Celine Dion), ילדה זוג תאומים: בנים
הזמרת סלין דיון (Celine Dion), ילדה זוג תאומים: בנים

הזמרת קנדית-צרפתית המצליחה, סלין דיון (Celine Dion), זוכת פרס הגראמי (5 פעמים), הביאה לעולם במזל טוב, זוג בנים תאומים, טרם זמנם (בחודש ה-8) בשבת בניתוח קיסרי, בשעה 11:11, ו- 11:12, במרכז הרפואי סנט מרי, בבית חולים בפלורידה שבארצות הברית. לאם ולתינוקות שלום, אבל בשל הלידה המוקדמת, יבלו כמה ימים באינקובאטור.

הזמרת דיון, בת ה- 42, הנחשבת כאישה השלישית הרווחית ביותר בהוליווד, שהודיעה במהלך הריונה, כי היא תשוב לסדרת הופעות במרץ 2011, הביעה לא פעם בפומבי את רצונה העז להרחיב את המשפחה, אך מאמצים אלו, כשלו פעם אחר פעם. לזמרת ובעלה רנה אנג’ליל, יש גם ילד בן תשע, בשם; רנה-צ’ארלס.

ב-6 השנים האחרונות, מספרים מקורות זרים, ניסתה הזמרת דיון להיכנס להריון, זאת באמצעות הפריה חוץ גופית (IVF), ומאחר שבעלה של הזמרת, רנה אנג’ליל (Angelil) בעלה בן ה-67, אשר סבל בעבר מ’מחלת סרטן’, ועקב כך, סבל גם מבעיות פוריות בשנים האחרונות, בעיה שנפתרה, לאחר סדרת טיפולים מיוחדת שעבר.

בנובמבר 2009, חשף אנג’ליל, בעלה של הזמרת אצל אופרה ווינפרי, כי היא אשתו הפילה, לאחר ניסיון נוסף של הפריה; “אנחנו חיים את המציאות של רוב הזוגות אשר מנסים להפנים את כל הטכניקות כדי להיכנס להריון”, אמר אז הבעל המאוכזב לעיתון צרפתי-קנדי.

כאמור, לפני כשמונה חודשים בניסיון השישי, של הפריה חוץ גופית, וטיפולים שכללו דיקור, בעיר ניו יורק, שם שהתה הזמרת במשך כחודש, התבשר עולם המוסיקה, עלו הניסיונות האלה בהצלחה, והיא נקלטה.

◄ סלין דיון – כשרון מגיל 5

סלין דיון (בצרפתית: Céline Dion, נולדה בשם סלין מרי קלודט דיון ב-30 במרץ 1968), היא זמרת קנדית-צרפתית מצליחה, שמכרה מעל ל-200 מיליון תקליטים ברחבי העולם, וכיום נחשבת לאחת הזמרות העשירות ביותר בעולם.

בשנים 2006 ו-2007, דורגה על ידי מגזין היוקרה “פורבס” במקום החמישי ברשימת הנשים העשירות בעולם הבידור אחרי; מדונה, מרתה סטיוארט, ג’יי קיי רולינג ו- אופרה וינפרי, כאשר הונה נאמד בכ-250 מיליון דולר אמריקני על אף שיש הסבורים שהונה גבוה הרבה יותר.

רנה אנג’ליל, משכן את ביתו, לממן את אלבומה הראשון של סלין דיון

דיון, נולדה למשפחה קתולית בעיירה שארלמאן שבחבל קוויבק, קנדה, כבר בגיל 5, שרה לראשונה על הבמה במועדון של הוריה אשר נקרא; “חבית היין הישנה”.

בשנת 1980, פנתה אמה לסוכן רנה אנג’ליל, אשר הוקסם מקולה ולקח על עצמו לקדם אותה. הוא משכן את ביתו כדי לממן את אלבומה הראשון. בשנת 1981 הם הוציאו אלבום ראשון בצרפתית; “La Voix du bon Dieu” (“הקול של אלוהים”), שהפך את דיון לכוכבת בקוויבק. לאחר מכן, זכתה במדליית זהב ב”פסטיבל הזמר העולמי של טוקיו”.

בין השנים שעברו, הוציאה דיון, אלבומים צרפתיים שהצליחו מאוד וזכתה לתהילה רבה בקנדה ובקוויבק.

הקריירה של דיון המשיכה לפרוח וב-1987 הציגה את האלבום Incognito (עילום שם), שזכה להצלחה. בשנת 1988 התבקשה לייצג את שווייץ בתחרות הזמר של האירוויזיון.

ההצלחה בתחרות האירוויזיון, סייעה לקדם את הקריירה של דיון באירופה. בשנת 1989, בתחרות הזמר של ה-אירוויזיון שנערכה בלוזאן שבשווייץ, ביצעה דיון בבכורה עולמית את שירה הראשון באנגלית, “Where Does My Heart Beat Now”. באותה שנה, הוציאה דיון את אלבומה הראשון באנגלית “Unison”, שתרם אף הוא להכרה הבינלאומית בה.

◄ הצלחתה

הפריצה הגדולה של דיון לתודעה הבינלאומית מיוחסת בעיקר להשתתפותה בפס הקול לסרט “היפה והחיה”.

בשנת 1995 חברה לזמר ולמלחין היהודי ז’אן זאק גולדמן, שכתב לה את רוב האלבום בצרפתית. האלבום, זכה להצלחה רבה, הפך לאחד המוצלחים ולנמכר ביותר בהיסטוריה של המוזיקה הצרפתית, וביסס את מעמדה של דיון כאחת הזמרות המובילות גם בצרפתית.

רבים מהסינגלים שהוציאה במשך העשור הבא נכתבו על ידי דיאן וורן, הזמרת דיון, הציגה את כישוריה כפזמונאית. דיון, הודתה שהיא מאוהבת במנהל שלה, המבוגר ממנה בשנים רבות.

הפריצה הגדולה לתודעה הבינ”ל, מיוחסת להשתתפותה בפס הקול לסרט “היפה והחיה”

בשנת 1994, התחתנו ובינואר 2001 נולד לזוג בן. כעת, כאמור, התבשרו בני הזוג, כי הזמרת, נושאת ברחמה תאומים אשר הגיחו לאוויר העולם, אתמול.

בשנת 2004 חתמה דיון על חוזה עם חברת Coty, שמערב אותה בתעשיית הבשמים.

בשנת 2007 הוציאה דיון שני אלבומים. הראשון, עם שירים בצרפתית, נקרא; “D’elles” והפך להיות אחד האלבומים הנמכרים בעולם בשפה הצרפתית. השני, עם שירים באנגלית, נקרא; “Taking Chances”.

בין פברואר 2008 לינואר 2009, ערכה דיון סיבוב הופעות בעולם, בעיקר באירופה ובארצות הברית, וזכתה עקב כך להצלחה מסחרית רבה.

• עוד על הזמרת סלין דיון ב-ויקיפדיה

• לאתר הרשמי של סלין דיון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן