בורסה

שר התמ״ת, ב’NYSE’: אמריקה היא המובילה בהשקעות זרות בחברות ישראליות

0
0

שר התמ״ת מר בן אליעזר בפתיחת ’יום ישראל’ ב״וול סטריט” – NYSE; “הבורסה בניו יורק, מסמלת את חשיבות הקשר המסחרי הקיים בין ישראל וארה״ב ◄ פתיחתו של המשק הישראלי לעולם המסחר הגלובלי, עשה את צעדיו הראשונים כאן בבניין זה.
שר התמ״ת, ב’NYSE’: אמריקה היא המובילה בהשקעות זרות בחברות ישראליות
שר התמ״ת, ב’NYSE’: אמריקה היא המובילה בהשקעות זרות בחברות ישראליות

שר התמ״ת מר בנימין (פואד) בן אליעזר, נכח היום (רביעי) בפתיחת ’יום ישראל’ ב״וול סטריט״ – NYSE, בהשתתפות בכירים במשק הישראלי.

השר בן אליעזר, אמר, כי; ״זהו כבוד גדול להיות פה היום, בבורסה לניירות ערך של ניו יורק. הגענו לעיר ניו יורק, כדי לחגוג 25 שנים של סחר חופשי בין אמריקה ומדינת ישראל, ואין מקום מתאים יותר לפתוח את האירועים החגיגיים מאשר מרכז הסחר העולמי הזה, על חשיבותו ההיסטורית”.

שר התמ״ת, הוסיף, ואמר; כי; “בתקופה בה חברות ישראליות רבות, היו זקוקות להון על מנת להרחיב את נוכחותן בשווקים הבינלאומיים, שימשה הבורסה לניירות ערך של ניו יורק, מקור חשוב למשקיעים, אשר תמיד אפשר היה לסמוך עליו.

אין זה סוד, כי מלבד הקשר המדיני והתרבותי המיוחד בין ישראל ו-ארה”ב, אמריקה, הינה גם שותף הסחר העיקרי של ישראל, ממספר היבטים. לדוגמא; אמריקה, הינה השותף הגדול ביותר של ישראל מבחינת נפח מסחר, ואמריקה היא המדינה המובילה בהשקעות זרות בחברות ישראליות”.

השר בן אליעזר, הדגיש, כי; “הבורסה בניו יורק, מסמלת את חשיבות הקשר המסחרי הקיים בין ישראל וארה״ב. פתיחתו של המשק הישראלי לעולם המסחר הגלובלי, עשה את צעדיו הראשונים כאן בבניין זה.

המינוף שהבורסה, מעניקה לטכנולוגיה ישראלית הינו קריטי למימון, לשיווק, ולתחרותיות שלנו ברחבי העולם. זוהי זירה פיננסית ייחודית, אשר תרמה רבות לבשלות ולגלובליזציה של התעשייה הישראלית״. סיכם שר התמ״ת מר בנימין בן אליעזר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן