כאן נתניה

תחרות בינ”ל לעיצוב אנדרטה בחוף נתניה, לציון ניצחון הצבא האדום על הנאצים

0
0

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו; האנדרטה, שתקום לחוף הים של נתניה, תסמל גם את התרומה והגבורה שלהם ◄ בצוות מיוחד שיבחן הצעות ממעצבים בינלאומיים להקמת אנדרטה, הגב’ מרים פיירברג-אכר, ראש עיריית נתניה ◄ ההצעה הזוכה, תזכה המעצב בפרס מיוחד של 20 אלף דולר ◄ במקביל לבחירת ההצעה הזוכה תקוים תערוכה של כלל ההצעות לציבור.
תחרות בינ
תחרות בינ”ל לעיצוב אנדרטה בחוף נתניה, לציון ניצחון הצבא האדום על הנאצים

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, מינה צוות מיוחד, שיבחן הצעות ממעצבים בינלאומיים, להקמת אנדרטה בעיר נתניה, לציון ניצחון הצבא האדום על גרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה.

ראש הממשלה מר נתניהו, סיכם על הקמת האנדרטה עם נשיא רוסיה מר מדבדב, וראש ממשלת רוסיה מר פוטין, בביקורו האחרון בבעיר מוסקבה, בפברואר השנה. בצוות חברים במשותף נציגים של ממשלות ישראל ורוסיה.

חברי הצוות, הם; מזכיר הממשלה, מנכ”ל משרד ראש הממשלה, ראש מערך ההסברה הלאומי, ראש עיריית נתניה, שני נציגים של המועצה להשכלה גבוהה, יו”ר קרן היסוד, סמנכ”ל משרד החוץ, שגריר רוסיה בישראל ונציגת משרד התרבות של הפדרציה הרוסית.

הצוות, התכנס היום (חמישי 13.10.2010) והחליט לפרסם ’קול קורא’ בתקשורת הישראלית והרוסית לקבלת הצעות לעיצוב האנדרטה. ההצעות, יוגשו עד לסוף ינואר 2011 ולאחר מכן, יחליט הצוות על ההצעה הזוכה.

ההצעה הזוכה, תזכה את המעצב בפרס מיוחד של 20 אלף דולר. במקביל לבחירת ההצעה הזוכה, תקוים תערוכה של כלל ההצעות לציבור.

האנדרטה עצמה, תיבנה על ידי קרן היסוד, אשר תגייס תרומות למימון הפרויקט.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, בירך על ההחלטה: “האנדרטה הזו, תבטא את ההערכה העצומה, שאנו חשים כלפי העם הרוסי, שלחם בתעוזה נגד ה’נאצים’ ומילא תפקיד מכריע בניצחון בעלות הברית במלחמת העולם השנייה.

רבים מהלוחמים היהודים ב’צבא האדום’, חיים היום בקרבנו, כאן בישראל. האנדרטה, שתקום לחוף הים של נתניה תסמל גם את התרומה והגבורה שלהם”. אמר ראש הממשלה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן