תזונה | דיאטה

משרד הבריאות, מודיע על הפסקת שיווק התכשיר (Reductil) רדוקטיל

0
0

רדוקטיל, הינה תרופה לטיפול בעודף משקל/השמנת יתר ◄ רדוקטיל, המיוצרת על ידי חברת אבוט, ומשווקת בישראל על ידי חברת ’טבע’, החל משנת 2000 ◄ מטופלים אשר ברשותם התרופה מתבקשים להפסיק את השימוש בה ולפנות לרופא המטפל
משרד הבריאות, מודיע על הפסקת שיווק התכשיר (Reductil) רדוקטיל
משרד הבריאות, מודיע על הפסקת שיווק התכשיר (Reductil) רדוקטיל

מרבית המטופלים (כ-10,000), שהשתתפו במחקר מטעם רשויות הרגולציה האירופאיות, שנמשך 6 שנים, בתכשיר (Reductil) רדוקטיל, כדי לבחון את הבטיחות הקרדיו-ווסקולרית של התרופה בקרב מטופלים בעלי סיכון גבוה, היו בעלי מחלה קרדיו-ווסקולרית קודמת ולא היו כשירים לקבל טיפול ב’רדוקטיל’ תחת תנאי הרישום הקיימים. בעקבות סקירת תוצאות ממחקר SCOUT, הודיע היום ( ראשון, 10.10.10) משרד הבריאות, כי מורה על הפסקת שיווק ה”רדוקטיל” (Reductil) בישראל.

רדוקטיל, המיוצרת על ידי חברת אבוט, ומשווקת בישראל על ידי חברת ’טבע’, החל משנת 2000, אושרה לשימוש בעולם ובישראל, כטיפול בחולים הסובלים מ’עודף משקל/השמנת יתר’, אשר אין להם היסטוריה קודמת של מחלות לב, ו’כלי דם’, ואשר לא הצליחו ל”רדת במשקל” באמצעות דיאטה ופעילות גופנית.

בעקבות ממצאי המחקר, החליטו רשויות הבריאות באירופה (EMA) וכעת בארה”ב (FDA) להמליץ על הפסקת השימוש ברדוקטיל. רשויות בריאות אחרות בעולם, החליטו לאמץ גישה זאת, כולל, משרד הבריאות של ישראל.

משרד הבריאות מודיע כי מטופלים אשר ברשותם התרופה מתבקשים להפסיק את השימוש בה ובמקביל, לפנות לרופא המטפל על מנת לקבל מידע בנדון ולבחון אפשרויות טיפוליות חלופיות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן