מחול

להקת המחול הקיבוצית, במופע “קיבוצית 360” חוזרת בזמן אל תקופת הרנסנס

0
0

מופע “קיבוצית 360”, היא חווית מחול טוטלי שיוצרת מתח ואנרגית שיא באמצעות 12 רקדנים, היוצרים מעגל של 360 מעלות באולם או בחדר, כך שהקהל הופך למשתתף פעיל הן בצפייה והן בריקוד ◄ המופע ב’פסטיבל הרנסנס’, יתקיים במהלך חול המועד סוכות; 26-28.9, ב’מבצר יחיעם’
להקת המחול הקיבוצית, במופע
להקת המחול הקיבוצית, במופע “קיבוצית 360” חוזרת בזמן אל תקופת הרנסנס

להקת המחול הקיבוצית, תשתתף גם השנה ב’פסטיבל הרנסנס’, עם “קיבוצית 360” מאת הכוריאוגרף רמי באר, שיתקיים במהלך חול המועד סוכות בתאריכים 26-28.9, ב’מבצר יחיעם’, אשר מהווה נקודת מפגש היסטורית בין תרבויות שונות, והיה למבצרם של צלבנים, עותומאניים, בדואים, יהודים ומתיישבים עבריים.

במקרים רבים בהם אנו יושבים על כסאות הצופים באולם ממוזג במופע מחול, אנחנו מוצאים עצמנו מקנאים ביכולת של הרקדנים לפזז בקלילות מעל הבמה כאילו היה משקלם כמשקל נוצה. הם נראים לנו כבלתי מושגים וניתנים לחיקוי.

התחושה העיקרית המציפה את הקהל היא הרצון העז להצטרף ולדלג בקפיצות קלילות מעל הבמה ולרחף כמותם בחלל האולם, אך לרוב הקשר היחידי בינינו לבין הרקדנים מתחיל ומסתיים במחיאות כפיים.

“קיבוצית 360”, הוא מופע משתף ובלתי אמצעי בין רקדני להקת המחול הקיבוצית, והקהל באולם. החוויה היא חווית מחול טוטלי, אשר יוצרת מתח ואנרגית שיא באמצעות 12 רקדנים, היוצרים מעגל של 360 מעלות באולם או בחדר, כך שהקהל (גם למי שלא ראה מופע מחול מימיו), הופך למשתתף פעיל הן בצפייה והן בריקוד.

<!–Kibbutzit360_26-09-10_)1.htm–>

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן