סוכות | Sucot קיבוץ

התנועה הקיבוצית מזמינה הציבור ל-אושפיזין בקיבוץ בחול המועד סוכות

ימים פתוחים ב-30 קיבוצים בחול המועד סוכות 24-28/9 ◄ זאב (ולוולה) שור, מזכיר התנועה הקיבוצית; מטרתנו במבצע אושפיזין בקיבוץ היא להביא את הציבור הרחב לבקר בקיבוצים, לעשות היכרות עם הקיבוץ ואורחות חייו, היכרות עם מקורות התפרנסות החברים, ובהזדמנות זו להכיר את ימי ראשית הקיבוץ והחלוצית.
0
0
’אושפיזין בקיבוץ’ בחול המועד סוכות התנועה הקיבוצית, מזמינה את הציבור | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
’אושפיזין בקיבוץ’

בחג הסוכות, הקרוב, יפתחו עשרות קיבוצים את שעריהם חינם לקהל הרחב, לטיולים, חוויות ואטרקציות מגוונות במסגרת ‘אירועי מאה שנות קיבוץ’. כמיטב המסורת היהודית, יארחו 30 קיבוצים מצפון עד דרום מבקרים, ויחשפו בפניהם את חיי הקיבוץ מעבר ועד עתיד. ראה רשימת הקיבוצים המארחים, בטבלה למטה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הקהל הרחב, יוכל ליהנות מבילוי בחינם בסיורים ברחבי הקיבוצים, סיורים ברפת, בענפים החקלאים השונים, סיורים ברכבת, ביקורים בגלריות אמנים, גנים אקולוגים, גני ילדים, ארכיאולוגיה, חצר גרוטאות, פינות החי, מפעלי תעשייה.

ביקור במטעים, תצפיות, ביקור בחדרי אוכל, מרכז מסיק, חוות סוסים, סיפורי וותיקים, ביקור בסליק נשק מימים של לפני הקמת המדינה, בגן בוטני, במועדון החברים ועוד.

זאב (ולוולה) שור, מזכיר ’התנועה הקיבוצית’; “באירועי ’מאה שנות קיבוץ’, אנחנו מבקשים להביא להכרה מחודשת של החברה הישראלית בקיבוצים.

 ’אושפיזין בקיבוץ’ בחול המועד סוכות

מטרתנו במבצע ’אושפיזין בקיבוץ’, היא להביא את הציבור הרחב לבקר בקיבוצים, לעשות היכרות עם הקיבוץ ואורחות חייו, היכרות עם מקורות התפרנסות החברים, ובהזדמנות זו להכיר את ימי ראשית הקיבוץ והחלוצית”.

הכניסה חינם – מותנה בהרשמה מוקדמת ההרשמה, החל מהיום, 13/9.

לרשימה המלאה של הקיבוצים המארחים ולאירועים המתוכננים לחצו כאן אושפיזין בקיבוץ בפייסבוק או מול כל קיבוץ ישירות.

<!–TheFinelListOfHstingKibbutzim.TAB._13-09-10..htm–>

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן